loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 61 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

 در این مقاله قصد داریم تا با برخی از لوازم تابلو برق ها آشنا شویم  که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :
کانکتور قطعاتی هستند که معمولا برای اتصال بخش‌های مختلف مدارات به کار میروند. ریشه این واژه کلمه Connect به معنای اتصال هست و خود کانکتور یعنی اتصال دهنده. این قطعات معمولا در جا‌هایی که احتمال قطعی وجود داره و یا متمایلیم که به صورتی باشه که بعدا بتونیم اگه یه بخش خراب شد اون رو تعویض کنیم، استفاده میشه. ورودی‌های تغذیه، اتصالات قطعات جانبی و برد‌هایی که نیاز به تعویض دارن از این دست هستند .مجموعه الکتروفابریک به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کننده کانکتورهای برق در ایران با کیفیت بالا در این حضور مشغول فعالیت است .


 لوله برق خرطومی برای عبور سیم برق بر روی دیواره های سازه استفاده می شود.لوله برق خرطومی قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارد و به تمامی زاویه ها خم می شود. جنس این لوله از پلی آمید می باشد و دارای قابلیت اشتعال است.به تناسب حجم سیم های عبوری از درون لوله خرطومی سایز لوله متفاوت است . لوله خرطومی pvc از نظر ظاهری شبیه لوله خرومی معمولی می باشد ولی با روکش پی وی سی پوشانده شده است که این روکش موجب مقاومت لوله در برابر حرارت شده و بخاطرهمین ویژگی لوله خرطومی pvc به لوله خرطومی نسوز معروف شده است. لوله خرطومی pvc نسبت به لوله خرطومی ساده از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در مسیر های پر پیچ وخم سیم کشی برق در برابر شکنندگی مقاوم است. مقاومت بالا در برابرعوامل بیرونی نظیر ضربه، آتش سوزی ، نور خورشید ، رطوبت ، ساییدگی و خوردگی از دیگر ویژگی های لوله خرطومی pvc می باشد؛ که به همین دلیل در محیط های بیرونی روکار نیز قابل استفاده است.


فنر سیم کشی ابزاریست جهت سهولت رد نمودن سیم و کابل برق از داخل لوله فولادی،لوله pvc و لوله خرطومی که می بایست در ابتدا قسمت فنر دار(سر فنر) را در داخل لوله برق فرستاده و بر انتهای فنر برق نیرو فشار وارد کرده تا کل مسیر را طی کند و پس از رسیدن سر فنر به محل مورد نظر انتهای فنر را به سر سیم وصل کرده و با استفاده از سر فنر سیم را به داخل لوله برق هدایت کنید. پیمانکاران و برقکاران می توانند با مراجعه به سایت الکتروفابریک فنر سیم کشی مناسب را انتخاب نمایند .


برای اتصالات جداشدنی کابل ها، از کابلشو استفاد می شود. انواع کابلشو ، با توجه به سطح مقطع سیم، در سایز های مختلف ساخته می شود. از کابل شو به منظور اتصال هادی کابل به شینه و سایر محل های اتصال یا نگه داری سیم یا کابل برای اتصال به ترمینال استفاده می شود. جنس کابلشو برای کابل های مسی، مس قلع اندود و برای کابل های آلومینیومی از جنس آلومینیوم می باشد. نسل جدید اتصالات کابل، کابلشوهای پیچی هستند و طراخی آنها به گونه ای می باشد که دیگر نیازی به پرس ندارند و به آسانی قابل نصب و بهره برداری می باشند.  این کابلشوها  به علت نوع پوشش خود، برای اتصال یک کابل با هادی مسی یا آلومینیومی به شینه یا سایر تجهیزات مسی یا آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرند.


گلند وسیله‌ای است که از آن برای اتصال کابل به جعبه تقسیم استفاده می‌شود. گلندها به صورت پلاستیکی، پلیمری و فلزی در اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند که انتخاب هر گلند بر اساس سطح مقطع کابل مورد نظر صورت می‌پذیرد. طراحی گلند ها به گونه ای می باشد  که پس از ورود کابل به داخل گلند و عبور  از “واشر محافظ کابل”، ضمن آب بندی دستگاه یا تابلو مورد اتصال، در محلی که کابل وارد می شود از آسیب آن توسط بدنه فلزی و تیز بدنه دستگاه متصل شده و یا بخش های ورودی کابل جلوگیری می کند. اگر در اتصالات خود از گلند استفاده نکیم خرابی و پارگی کابل را خواهیم داشت. این آسیب به طور مخصوص در محیط با ارتعاش بالا دیده می شود که  باعث آسیب دیدگی و حتی احتمال پارگی کابل در طولانی می گردد. از گلندها بر روی همه نوع کابل، همچون کابل های قدرت، کنترل، ابزار دقیق، اطلاعات، ارتباطات و... می توان استفاده کرد.


الکتروفابریک نماینده تولید و پخش کلیه لوازم تابلوهای برق صنعتی در ایران این شرکت در سال ۱۳۷۷ تاسیس گردید و تجربه کافی در زمینه ی اتصالات برق صنعتی دارد .

خندوانه بازدید : 64 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)

ابر خصوصی مجازی (VPC) و 3 مزیت اصلی آن
این راهنما به نحوه کار ابرهای مجازی خصوصی می پردازد و در مورد ویژگی ها و مزایای این فناوری در حال ظهور که تجربه ای شبیه به ابر را به کاربران عمومی ابر ارائه می دهد ، بحث می کند.

اگر به VPN پرسرعت نیاز دارید ، کلیک کنید.

ابر خصوصی مجازی (VPC) چیست؟
VPC پیشنهادی مبتنی بر فضای ابری عمومی است که به شما امکان می دهد یک شرکت خصوصی ابر را به عنوان زیرساخت ابر عمومی مشترک ایجاد کنید. VPC به این شرکت اجازه می دهد تا شبکه مجازی را تعریف و کنترل کند که منطقاً و به دلایل واضح خود را از کاربران عمومی در ابر عمومی جدا کرده و مکانی امن و شخصی در ابر عمومی ایجاد کند.

تصور کنید که زیرساخت های ارائه دهنده ابر یک آپارتمان مسکونی است که چندین خانواده در آن زندگی می کنند. اشتراک ابر عمومی مانند اجاره آپارتمان با چند هم اتاقی است. در مقابل ، داشتن VPC مانند داشتن مشارکت شخصی شماست - هیچ کس کلید دیگری ندارد و هیچ کس بدون اجازه شما نمی تواند وارد فضا شود.

جداسازی منطقی VPC با کمک توابع شبکه مجازی و توابع امنیتی تحقق می یابد ، که به مشترک امکان کنترل کامل آدرس های IP یا برنامه های کاربردی برای دسترسی به منابع خاص را می دهد.

این موارد مشابه کنترل های "فقط دوستان" یا "عمومی / خصوصی" در حساب های شبکه های اجتماعی است که برای محدود کردن افرادی که ممکن است پست های عمومی شما را ببینند یا نبینند ، استفاده می شود.

شرکت های معتبری مانند IBM ، Amazon و Cloudflare خدمات VPC را ارائه می دهند.

ویژگی های ارائه شده توسط VPC
VPC یک رویکرد راحت و قابل استفاده برای فضای ابری است. این سرویس ها ضمن استفاده متناسب از منابع عمومی ابر ، بسیاری از مزایای ابرهای خصوصی را به مشتریان می دهند. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی مدل VPC آورده شده است:

مهارت: اندازه شبکه مجازی خود را کنترل کنید و درصورت نیاز کسب و کار از منابع ابری استفاده کنید. می توانید این منابع را به صورت پویا و در زمان واقعی مقیاس بندی کنید.

در دسترس بودن: منابع اضافی و معماری منطقه دسترسی بسیار مقاوم در برابر خطا به این معنی است که برنامه ها و حجم کار شما بسیار در دسترس است.

امنیت: از آنجا که VPC یک شبکه منطقاً منزوی است ، داده ها و برنامه های شما فضای مشترکی ندارند و یا با ارائه دهندگان دیگر در ابر تداخل نمی کنند. شما کنترل کاملی بر نحوه دسترسی به منابع و پرونده های کاری و در دسترس بودن افراد دارید.

مقرون به صرفه: مشتریان VPC می توانند از سود عمومی ابر مانند صرفه جویی در هزینه های سخت افزار ، خرابی و سایر منابع استفاده کنند.
مزایای استفاده از VPC
از ویژگی های کلیدی هر VPC می توان به راحتی به کسب و کار شما در دستیابی به انعطاف پذیری ، افزایش نوآوری و رشد سریع کمک کرد.

رشد انعطاف پذیر تجارت: از آنجا که منابع زیرساخت ابر - از جمله سرورهای مجازی ، فضای ذخیره سازی و شبکه ها - به صورت پویا قابل استفاده هستند ، مشتریان VPC به راحتی می توانند با تغییر نیازها و شرایط کسب و کار سازگار شوند.

مشتریان راضی: در محیط دیجیتالی دائماً فعال امروز ، مشتریان انتظار دارند تا 100٪ سرعت بروزرسانی داشته باشند. در دسترس بودن زیاد محیط های VPC یک تجربه آنلاین قابل اعتماد ایجاد می کند که باعث ایجاد وفاداری مشتری می شود و اعتماد به برند شما را افزایش می دهد.

کاهش خطر در طول چرخه حیات داده ها: VPC ها از سطح بالایی از امنیت در سطح نمونه یا زیر شبکه یا هر دو برخوردار هستند. این به شما آرامش می دهد و اعتماد به نفس مشتری را افزایش می دهد.

منابع بیشتر برای تحریک نوآوری در تجارت: با کاهش هزینه ها و تقاضای کمتری از تیم داخلی IT ، می توانید تلاش خود را معطوف به دستیابی به اهداف اصلی کسب و کار و اعمال صلاحیت های اصلی کنید.
معماری و ساختار فضای ابر مجازی خصوصی
در VPC ، می توانید منابع ابری را در شبکه مجازی جداگانه خود مستقر کنید. این منابع ابری - که به آنها موارد منطقی نیز گفته می شود - به سه دسته تقسیم می شوند.

محاسبات: عناصر سرور مجازی یا VSI به عنوان پردازنده های مجازی (vCPU) با مقدار از پیش تعیین شده قدرت محاسبه ، حافظه و غیره به کاربر ارائه می شوند.

محل ذخیره سازی: مشتریان VPC معمولاً برای هر حسابی که می توانند بیشتر خریداری کنند سهمیه ذخیره سازی بلوک خاصی دریافت می کنند. این شبیه به خرید فضای اضافی دیسک سخت است. توصیه های ذخیره سازی براساس ماهیت کار شما است.

شبکه: برای اجازه یا محدود کردن دسترسی به منابع آن ، می توانید نسخه های مجازی از ویژگی های مختلف شبکه را در حساب ابر خصوصی مجازی خود مستقر کنید. اینها شامل درگاه های عمومی است که برای آدرس دهی به تمام یا برخی از مناطق محیط VPC شما در اینترنت قرار دارند.
این سیستم مقیاس های مجازی دارد که برای بهینه سازی در دسترس بودن و عملکرد ، ترافیک را بین چندین VSI توزیع می کند. و روترهایی که ترافیک را هدایت می کنند و امکان ارتباط بین قسمتهای شبکه را فراهم می کنند. ارتباطات مستقیم یا اختصاصی امکان برقراری ارتباط سریع و ایمن بین شرکت فناوری اطلاعات یا ابر خصوصی و منابع VPC شما در فضای عمومی را فراهم می کند.

معماری سه لایه در VPC
امروزه اکثر برنامه ها با معماری سه لایه متشکل از کلاسهای بهم پیوسته زیر طراحی شده اند:

صف یا ارائه وب که به مرورگرهای وب نیاز دارد و اطلاعات ایجاد شده توسط لایه های دیگر را برای کاربران نهایی ایجاد یا ذخیره می کند.
ترتیب برنامه شامل منطق تجارت است و بیشترین پردازش در آن انجام می شود.
صف پایگاه داده شامل سرورهای پایگاه داده است که داده های پردازش شده را در صف برنامه ذخیره می کند.
برای ایجاد یک معماری برنامه VPC سه لایه ، شما هر سطر را به زیر شبکه اختصاصی خود اختصاص می دهید ، که دامنه خاص خود را در یک آدرس IP به آن می دهد. هر لایه به طور خودکار ACL منحصر به فرد خود را دریافت می کند. با استفاده از این فناوری می توان IP را مخفی کرد.
منبع:
ابر خصوصی مجازی (VPC) و 3 مزیت اصلی آن - وی پی سی

خندوانه بازدید : 242 پنجشنبه 09 آبان 1398 نظرات (1)

با توجه به پیشرفت های عصر جدید و دگرگونی هایی که در ابعاد مختلف زندگی نوع بشر رخ داده است ، بی شک امروزه دیگر اهمیت تبلیغات بر همگان روشن است. از این رو افراد در هر شغل و صنفی همواره در تلاشند تا با پرداختن به این مهم ، به کسب و کار خود رونق داده و آن را بهبود بخشند.

تابلوسازی

تابلویی که برای سردرب فروشگاه یا شرکت شما تهیه و نصب میشود ،شناسنامه کاری شما به حساب می آید. باید حداکثر دقت لازم را داشته باشید که مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاری و صنف مربوطه شما باشد. تابلو های تبلیغاتی به طور کل شامل تابلوهای حروف برجسته، تابلو لایت باکس،تابلو نئون پلاستیک ،تابلو چلنیوم ،تابلو کامپوزیت ، تابلوساین،حروف برنجی ،حروف برجسته پلاستیکی حروف استیل ،تابلو دیجیتال،حروف فلزی ،تابلو پلکسی   وتابلو فلکسی فیس می باشد.

تابلوسازی

اولین مورد برای داشتن یک تابلو مناسب و زیبا لازم است تابلو متناسب  با نوع حرفه و شغل ،چهارچوبی تعریف شده داشته باشد . از یک موسسه تبلیغاتی ویا یک تابلو ساز در این زمینه راهنمایی بخواهید .در تابلو های محیطی از متنی مختصر و مفید ،کارا و پر اهمیت استفاده کنید .باید دقت داشته باشید موقیعت مکانی مغازه شما رابطه مستقیم با انتخاب متن و تصاویری دارد که در تابلو به کار رفته است.

دومین مورد انتخاب رنگ متناسب و جذاب برای جلب مشتریان است،کمک گرفتن از بهترین رنگ و روانشناسی رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات محیطی را دارد ،که میتواند ذهن هر رهگذری را به خوبی درگیر کند ،همیشه به ترکیب رنگ های هم خانواده  دقت کنید. البته بعضی اوقات تابلو ساز نسبت به موقیعت از رنگ های متضاد استفاده می کند که در زمینه علم رنگ مبحثی جدا را دارد. در این زمینه از طراحان با تجربه و تحصیل کرده در زمینه گرافیک مشورت بگیرید. می توانید با استفاده از یک طراح حرفه ای ترکیبی از رنگ های سرد و گرم را ایجاد کنید که باعث نتیجه مطلوب در نتیجه کار تابلوسازی خواهد شد.

سومین مورد  استفاده از نور پردازی و افکت های نوری مناسب  با تابلوسازی که در انواع مختلفی ارائه می شود، است. تابلو های چلنیوم و لایت باکس همانند تابلو های فلکسی فیس از نور پردازی زیباتری بهره میبرند .این تابلو ها که از منبع تغذیه برای تامین روشنایی استفاده می کنند ،دوام بیشتری به بقیه تابلو ها در نور پردازی دارند و زیبایی آنها به مراتب بیشتر از بقیه تابلوها می باشد.

چهارمین مورد حجم دادن به تابلو ها می باشد.  امروزه با پیشرفت صنعت چاپ و صنعت چاپ سه بعدی و ورود آن به صنعت تابلو سازی شاهد ایده های جدید ی در این زمینه می باشیم. تابلو چلنیوم و پلاستیک و انواع فلز نیز با استفاده از دستگاههای پیشرفته و دست هنرمند تابلوساز وارد عرصه جدیدی از زمینه حجیم سازی شده است .

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه تابلوسازی الماس مراجعه نمایید.

شماره تماس ۰۹۱۴۴۱۱۸۳۳۰

خندوانه بازدید : 368 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

در سیستم های جدید شرکت سامسونگ امکانات خوبی ارائه شده است که از جمله می توان به تماشای فیلم و عکس های درون سیستم کامپیوتر بر روی تلویزیون سامسونگ بصورت بی سیم اشاره کرد. همچنین استفاده از دستیار صوتی در تلویزیون های مدل جدید سامسونگ 2019 محقق شده است. قبل از سامسونگ، اپل موفق به رونمایی از ویژگی Airpaly ( تماشای محتوای کامپیوتر برروی تلویزیون ) شده بود. هر چند سامسونگ در نظر دارد تا سیستمهای قوی تر را ارائه دهد.

 

 

با توجه به اینکه تا به امروز برای اینکه بتوانید سرویس های اپل را بر روی تلویزیون هایتان پیاده کنید، مجبور به خرید تلویزیون اپل بودید اما سامسونگ اعلام کرده است که در تلویزیون های ارائه شده در سال 2019 سرویس آیتونز موویز، آیتونز تی وی و همچنین ایرپلی 2 قرار داده شده است.

در واقع سامسونگ اعلام کرده است که از این پس کاربران می توانند از راه دور به محتوای کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند. کاربران تلویزیون های سامسونگ می توانند با وصل یک کیبرد به تلویزیون، کامپیوتر خود را بر روی صفحه نمایشی بزرگ مشاهده و لذت ببرند.

این قابلیت که ریموت اکسس نام دارد با همکاری VMWare و سامسونگ برقرار شده است. جالب توجه خواهد بود که بدانید برای استفاده از این امکان نیازی به داشتن هیچ کابلی نخواهید داشت. همچنین یکی از مدیران ارشد تیم سامسونگ عنوان کرده است که این همکاری برای بهتر کردن رابطه با ریموت اکسس در آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

با توجه به اینکه سیستم های تلویزیونی سامسونگ در حال حاضر از دستیار صوتی بیکسبی بهره می برد و کاربران را راضی نکرده است؛ گفتنی است که مدیران سامسونگ در سال 2019 به تلویزیون هایشان امکان گوگل اسیستنت اضافه خواهند کرد. ضمن اینکه از قابلیت هایی که در سال 2019 بر روی تلویزیون های سامسونگ اضافه خواهد شد، تنظیم صدای خروجی متناسب با محیط پیرامون خواهد بود.

خرید از بانه را هم اکنون از فروشگاه اینترنتی میهن کالا تجربه کنید و کالا مد نظر خود را به راحتی و با پایین ترین قیمت ممکن تهیه نمایید، برندها و مدل های مختلف را با هم مقایسه کرده و نهایتا کالای مد نظر خود را با خرید از بانه ، درب منزل خود تحویل بگیرید.

خندوانه بازدید : 211 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

 

مروری کلی بر مراکز تجاری و پاساژهای بانه

مراکز خرید در شهرستان بانه ( baneh ) بسیار زیادند که هر کدام مملو از مغازه ها و اجناس متفاوت هستند. برخی از این پاساژها مختص به محصولی خاص هستند، مثلا فقط لوازم خانگی ، فقط موبابل ، فقط پارچه هستند و برخی نیز همه ی اجناس و کالا را با هم دارند که شما با حضور در این اماکن می توانید همه ی کالاها های مورد نیازتان را خریداری نمایید. تعداد پاساژهای بانه حدود 150 عدد هستند که شما می توانید با حضور در آنها به خرید تلویزیون و خرید انواع لوازم خانگی با قیمت مناسب بپردازید.

خرید کالای اصلی از مراکز تجاری شهر بانه
خرید از بانه را از این پس و با دانستن این اطلاعات با خیال راحت تری انجام دهید!. در شهرستان بانه حدود 90 درصد مغازه دارها با دریافت مجوز کسب فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از 80 درصدشان مالیات را به صورت کامل پرداخت خواهند کرد. واحد های تجاری و مراکز خرید نیز مالیات و عوارض شهرداری را بر طبق مبلغ مقرر شده می پردازند. امنیت در سطح شهر بانه به صورت کامل برقرار است و شما می توانید به راحتی از جاده های این شهرستان عبور کنید و به بانه برسید. البته این امنیت بالا در سطح شهرستان بانه نیز به صورت کامل برقرار است تا حدی که بسیاری از مسافران این شهر، شب را تا صبح در چادر سپری می کنند بدون اینکه هیچ مشکلی از لحاظ امنیت ایجاد گردد. البته امکان فراونی برای اسکان مسافران شهر بانه در نظر گرفته شده است که شما می توانید هر یک از آنها را برای سکونت انتخاب نمایید. در این شهر فروشگاه های اینترنتی فراوانی نیز مشغول فعالیت اند که شما بدون نیاز به سفر هم می توانید از طریق آنها نسبت به خرید کالا با کیفیت اقدام نمایید. برای نمونه فروشگاه اینترنتی میهن کالا یکی از موارد موجود است که کالای اصل و با کیفیت عالی را در اختیارتان قرار می دهد، قیمت این کالاها در کنار کیفیت عالی بسیار مناسب می باشد.

کالای با کیفیت و ارزان را از بانه بخرید!

این سوال مطرح می شود که دلیل ارزان بودن کالا در شهر بانه چیست؟ بیساری دلیل این امر را چینی و نا اصل بودن کالاهای موجود می دانند. اما این مطلب به راحتی رد می شود زیرا شما در این شهر تجاری با برندهای مطرحی همچون ال جی ، سامسونگ، بوش ، هیتاچی ، سونی ، فیلیپس ، توشیبا ، گری ، جنرال ، اجنرال و … موجه می شوید و کالاهایی تولید شده در کشورهای ترکیه ، مالزی ، ژاپن ، آلمان ، کره ، چین و … در این مراکز تجاری یافت می شوند. در این شهرستان و برای بسیاری از کالاها حق گمرک پرداخت نمی شود و در کنار آن مغازه دار های بانه ای نیز قیمت مناسبی را بر روی کالاهایشان قرار می دهد و میزان دریافت سود حاصله را به حدی کاهش می دهند که هم خودشان و هم مشتریان از قیمت لوازم خانگی و سایر اجناس راضی باشند؛ این امر به کمی در سایر شهرهای مرزی به چشم می خورد. البته این اخطار را هم در نظر داشته باشید که هنگام خرید توجه و دقت بالاتری به خرج دهید تا مثل موارد معدود دیده شده در این منطقه کالای بدل را به جای کالای اصلی خریداری نکنید؛ نکته مهم دیگر در هنگام خرید اصل بودن برخی از کالاها ساخت چین است که کیفیت بالای این محصولات برای بسیاری از افراد و مشتریان ثابت شده است. اگر در زمینه ی اصل بودن کالا تخصص ندارید خرید لوازم خانگی با کیفیت را به فروشگاه اینترنتی میهن کالا بسپارید، این فروشگاه اینترنتی با تضمین اصالت کالا، محصول مورد نظرتان را درب منزل به شما تحویل خواهد داد و دریافت وجه نیز درب منزل صورت خواهد پذیرفت.

مجتمع تجاری بانه

کالاهایی که می توان از بانه خرید کرد

خرید از بانه برای بسیاری از افراد تجربه ی دلنشینی است که می خواهند این تجربه را برای چندین بار تکرار نمایند. خرید کولر گازی و همچنین خرید تلویزیون از این شهر بیشترین آوازه را نسبت به سایر اجناس از این شهر دارد. البته خرید سینما خانگی ، ساندبار ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جارو برقی ، بخار شوی ، انواع لوازم پخت و پز ، ظروف و قابلمه ، انواع پوشاک ، کفش و مجموعه ای بیکران از خواسته هایتان در این شهر امکان پذیر است. تمامی این اجناس با کیفیت بالا و اصلی موجودند و با کمی گردش در میان مجتمع های تجاری شهرستان بانه امکان پذیر است. البته اکثر مدل ها در فروشگاه اینترنتی میهن کالا نیز موجودند که قیمت مناسب و پایین را دارند و شما می توانید با اطمینان بیشتر و تضمین 100% اصالت این کالا ها را خریداری نمایید. شهر بانه کالا های متنوع و رنگارنگی دارد که به ور حتم با کمی جستجو می توانید به همه ی خواسته هایتان برسید و در کنار لذت از تفریح و سفر، لذت خرید را نیز تجربه نمایید.

شهر بانه از دید آمار و ارقام

شهر تجاری بانه را اکثر افراد می شناسند، ایرانیان فراوانی به این گوهر موجود در غرب کشور آمده اند و از طبیعت زیبا و بکر آن دیدن کرده اند. حتی افرادی از سایر نقاط جهان با این شهر کوچک آشنایی دارند و شهر بانه را به عنوان شهر تجاری می شناسند. برای ورود به این شهر لازم است از جاده های کوهستانی گذر کنید که هر متر از آن پر از زیبایی و جذابیت وصف ناپذیر است. این شهر که در موقعیت جغرافیایی در45 درجه و53 دقیقه طول شرقی و 35 درجه و 59 دقیقه عرض شمالی و در ارتفاع 1540 متر ارتفاع از سطح دریا قرار دارد، دارای مساحتی معادل 1453.9 کیلومتر می باشد. این مساحت و اطلاعات عددی مربوط به سال 1375 هستند. راه های ارتباطی که به شهرستان بانه ختم می شوند به دلیل مرزی بودن این شهر به نسبت سایر شهرها کمتراند، اما تمامی آنها جذابیت ها و زیبایی های خاص خودشان را دارند؛ البته توصیه می شود به دلیل کوهستانی بودن منطقه رانندگی را با احتیاط بیشتری انجام دهید. جاده ی بانه – سقز به مسافت 60 کیلومتر می باشد. جاده ی بانه سردشت دارای مسافت 60 کیلومتر است و با طی مسافت 160 کیلومتر از مریوان به بانه خواهید رسید. منطقه ی جنوبی و غربی شهرستان بانه مرز این شهرستان با کشور عراق می باشد. فاصله ی مرکز این شهرتان با مرکز استان کردستان 270 کیلومتر است.

بانه، شهری بر فراز کوه ها

شهرستان بانه

پس از رسیدن به شهر کوهستانی و تجاری بانه با خلق صحنه هایی زیبا از کوه ها مواجه خواهید شد کوه هایی سر به فلک کشیده که سرشار از درخت اند و سرسبزی را به این کوه ها بخشیده اند و این شهر را در آغوش خود گرفته اند. معروف ترین کوه شهرستان بانه ، کوه آربباست که دارای ارتفاعی معادل 2220 متر از سطح دریا می باشد، این کوه که جلوه ی خاصی به بانه بخشیده است در قسمت جنوبی این شهرستان واقع شده است. کوه های بابوس، دوزین، گاکر، سورکیو، کوته رش، حوتاش ، دشته تال، سبدلو ، رشه قلات و … از دیگر ارتفاعات این منطقه اند که از 2380 تا 229 متر از سطح دریا ارتفاع دارند. آب های روان و طبیعی بانه
رودخانه هایی که در شهرستان بانه قرار گرفته اند این منطقه را به شهرستانی با میزان آب مناسب تبدیل کرده اند. این رودخانه ها بانه را در محاصره ی خود گرفته اند و به بانه سرسبزی بخشیده اند. پر آب ترین و معروف ترین رودخانه های این منطقه شامل رودخانه ی بلوار سلیمان بگ، بوین، رودخانه ی داخل شهر، رودخانه نمشیر، رودخانه ی شوی ، تاژه بان، چومان، نیروان و … می باشند. این رودخانه ها سبب شده اند شهر تجاری بانه به شهر سرسبز و زیبا و با طبیعتی عالی تبدیل کرده است.

صنایع دستی و زیبایی آنها

با این لباس های محلی شهرستان بانه، افراد خوش تیپ تر خواهند شد. شال « رانک و چوغه » که از هنرهای دستی خاص آرمرده است با مرغوب ترین و زیباترین حالتش در این شهرستان تولید می شود. کلاش « گیوه » نیز در کنار شال تناسب دارد و مخصوص کفش مردان است. البته صنعت تفنگ سازی نیز قبل از جنگ جهانی اول در شهرستان بانه (fhki) رواج داشته است که پیشرفت ایی نیز در این زمینه داشته اند.

دیدنی های شهر تجاری تفریحی بانه

شهر تجاری بانه بیش از یک شهر تجاری است و شما می توانید با حضور در این شهرستان، از طبیعت زیبای این منطقه و آثار قدیمی آن دیدن نمایید. طبیعت زیبای این شهرستان از جاده ی منتهی به آن شروع می شود و در سطح شهر و اطراف آن نیز ادامه می یابد. مکان های تفریحی موجود در شهر تجاری بانه بسیار زیادند، مکان های پرورش ماهی و کباب ماهی تعداد زیادی را به خود اختصاص داده اند که شما می توانید یکی از این اماکن را انتخاب نمایید. روستاهای نجنه، مجسه، سونج و … برترین کباب ماهی ها را دارند. پارک های دکانان و پیرمرااد که در ارتفاعات شهر بانه واقع شده اند علاوه بر ایجاد سرگرمی برایتان، این شهر را زیر پایتان می گذارند و زیبایی های بخش داخلی شهر را در مقابل چشمانتان خواهند گذاشت؛ این پارک ها در جوار کوه آرببا و در دامنه ی این کوه مرتفع قرار گرفته اند. اگر از طریق راه شهر سقز به بانه بیایید ، 10 کیلومتر مانده به ورودی شهر سد بانه را می بینید که اندازه ای نسبتاً بزرگ دارد و برای چند لحظه ای توقف در کنار آن و دیدن این منظره ی طبیعی خالی از لطف نخواهد بود. صحبت از بانه و بررسی این شهر زیبا و تجاری به این مطلب کوتاه ختم نمی شود، اما می توان این نتیجه را گرفت که خرید از bane و سفر به این شهر پر جاذبه خاطرات فراوان و دلچسبی را برایتان رقم خواهد زد که مرور هر کدام از آنها حالتان را خوش خواهد کرد و انرژی بالایی به شما منتقل می کند.

بانه در GOOGLE MAP

خندوانه بازدید : 289 شنبه 06 بهمن 1397 نظرات (0)

کسب و کارهای امروزی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتباط ایمن و سریع با سامانه‌های پرداخت هستند. ایجاد دسترسی سهل و ساده برای صاحبان کسب و کارها به امکانات گسترده شبکه پرداخت کشور هدفی است که بسیاری از شرکت¬ها و مجموعه¬های اکوسیستم پرداخت دنبال می‌کنند.

ایجاد یک کسب و کار جدید درگیر مشکلات فراوانی است که کسب مجوزهای قانونی و ارتباط با عرضه کنندگان خدمات زیرساختی، بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. دسترسی به خدمات شبکه پرداخت کشور،یکی از مهمترین این موارد است که همواره با دشواری انجام شده. 

در این بین حضور اکوسیستم استارتاپی با حمایت مراکز رشد و شتابدهنده¬ها توانسته¬اند با خلاقیت و توان نوآورانه روح تازه¬ای در این عرصه باشند. نوتاپی استارتاپی با حمایت *شتابدهنده فناوری نوتاش* است که راهکاری یافته تا این مشکلات را رفع، مسیر راحت و ایمنی برای دسترسی کسب و کارها به زیرساخت‌های شبکه پرداخت کشور ایجاد کند.

نوتاپی با برخورداری از امکانات شرکت *تجارت الکترونیک پارسیان* (پککو) خدمات ارائه *درگاه‌های پرداخت اینترنتی* را به این کسب و کارها و مشتریان خود عرضه می‌کند. این خدمات که متکی بر بستر فراهم شده توسط یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک کشور است، راه ورود سهل و سریع را برای متقاضیان فراهم می‌سازد.

با استفاده از خدمات نوتاپی، صاحبان کسب و کارهایی که مایل به فروش محصول یا خدمات خود  به روش عرضه در *فروشگاه‌های اینترنتی* هستند، از امکانات وسیع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخت¬های اینترنتی بهره می¬برند. این خدمات که در بستری ایمن و چابک عرضه می‌شود، در ارزیابی‌های دوره‌ای سامانه‌های نظارتی بانک مرکزی حائز بهترین امتیازات شده و همچنان در فهرست بهترین‌ و ایمن¬ترین خدمات تراکنش‌های مالی الکترونیک کشور قرار دارد.

برخورداری از سامانه پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته کارشناسان مجرب، مشتریان نوتاپی را در ادامه مسیر نیز مطمئن می‌سازد. این در حالی است که خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی نوتاپی رایگان و بدون هیچ کارمزدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و این کسب و کارها قادر هستند تراکنش‌های مشتریان خود را از هر حسابی در شبکه بانکی کشور دریافت کرده و به هر حسابی که تحت اختیار دارند واریز کنند. 

بی نیازی از پرداخت کارمزد، سرعت و پایداری شبکه، برخورداری از پشتیبانی شبانه¬روزی تنها مزایایی نیست که در اختیار مشتریان نوتاپی قرار دارد. خدمات نوتاپی در واقع ارائه امکانات یک درگاه پرداخت مستقیم است که مبالغ تراکنش‌ها را طبق قوانین شاپرک، ایمن و بدون وقفه به حساب پذیرنده منتقل می‌کند و همه این خدمات در حالی صورت می¬گیرد که فرآیند دریافت، فعال‌سازی و راه¬اندازی درگاه پرداخت در مدت کمتر از  ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

نوتاپی خرسند است که در شرایط دشوار اقتصادی کشور امکاناتی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارها تمرکز اصلی خود را روی جلب مشتری و ارائه بهترین خدمات قرار دهند و با اطمینان کامل از خدمات نوتاپی، تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دغدغه مدیریت کنند. نوتاپی نه تنها ارائه کننده درگاه ایمن و سریع و بدون کارمزد تراکنش مالی بلکه بستر تقویت کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت در کشور است.

خندوانه بازدید : 330 دوشنبه 24 دی 1397 نظرات (0)

شعر گردانی صفحه 42 و 43 کتاب نگارش 3

امروز می خواهیم برای شما عزیزان شعری را که در پایین است و در کتاب نگارش 3 برای شعر گردانی خواسته شده است برای شما عزیزان بگوییم تا شما عزیزان بتوانید این شعر زیبا را بنویسید و بتوانید برداشت خود را از این شعر به صورت کامل برای مدرسه و کلاس که برای رشته های تجربی ریاضی انسانی و فنی حرفه ای وجود دارد دریافت کنید هنوز نتوانستیم اطلاعاتی درباره این شعر و برداشت آن پیدا کنیم ولی به زودی این شعر را تکمیل خواهیم کرد.

 

عشق شوری در نهاد ما نهاد

 

جان ما در کف سودا نهاد

 

گفت و گوی در زبان ما فکند

 

جستجویی در درون ما نهاد

 

دم به دم در هر لباسی رخ نمود

 

لحظه لحظه جای دیگر پا نهاد

 

چون نبود او را معین خانه ای

 

هرکجا دید رخت آنجا نهاد

 

وز پی برگ و نوای بلبلان

 

رنگ و بویی بر گل رعنا نهاد

 

تا کمال علم و ظاهر شود

 

این همه اسرار بر صحرا نهاد

 

فخرالدین عراقی

 

شعر گردانی عشق شوری در نهاد ما جان ما را در کف سودا نهاد

در بیت اول : منظور از شور همان آشوب و بی قراری و غوغا است. یعنی عشق در وجود ما غوغا به پا میکند و رو و جان ما را در بوته ی عشق قرار داد.

 

در بیت دوم : یعنی عشق باعث شد که ما به سخن گفتن علاقه نشان دهیم و همین عشق ما را به تلاش به سوی کمال تشویق کرد.

 

در بیت سوم : یعنی عشق در همه لحاظ خود را نشان می دهد و ارام ارام و کم کم در تمام موجودات تجلی میکند.

 

مفهوم : در زندگی باید عاشق بود تا معنای زندگی را فهمید. عشق باعث میشود که سخنان گهربار و پرمعنی بگوییم و همین عشق است که ما را به سوی هدف و معشوق تشویق میکند. عشق در همه جا هست و در تمام موجودات جهان از انسان گرفته تا حیوانات وجود دارد.

 

عشق نماد زیبایی و تجلی است. عشق زیباست و عاشق بدنبال معشوقش.

 

شعر گردانی عشق شوری در نهاد ما نهاد

خندوانه بازدید : 674 دوشنبه 24 دی 1397 نظرات (0)

انشا درباره ی در مورد بوی خاک پس از باران که در صفحه ۶۲ کتاب نگارش پایه و کلاس هشتم برای دانش‌آموزان مطرح شده است همراه با پاسخ و جواب حس و حال حمل یک قالب یخ بدون دستکش به زودی در سایت قرار میگیرد این مطلب موقتی می باشد و تا زمانی که انشا در این پست قرار بگیرد در این پست باقی خواهد ماند.

 

مقدمه : شاید  خیلی‌ ها آنقدر احساس نداشته باشند که حس و حال  حمل یک قالب یخ را درک کنند اما من حمل قالب یخ را مانند حس عاشقانه و آسمانی میدانم…..

 

بدنه : بند اول: بستگی به این دارد که ما یخ را در  زمستان در دست بگیریم یا در تابستان گرفتن یخ در زمستان احساس  خوبی به ما نمی‌ دهد در سرمای طاقت فرسای زمستان به یاد دستان  یخ زده رفتگرها کارگرهاو یا کودکانی می افتم که به علت فقر نمی‌توانندبا  ماشین به مدرسه بروند احساس یخ زدن دست ما در زمستان احساس بدی است زیرا من به یاد نیازمندان می افتند که در خانه هایشان بخاری ندارند و تا صبح از سرما به خود می لرزند ولی در تابستان احساس لمس یک احساس خوبی  است زیرا سرمای در گرمای تابستان دل چسب است .

 

بند دوم : شما حمل  قالب یخ را چگونه احساس و درک می‌کنید ؟ هنگامی که دستم به قالب یخ می خورد احساس خوبی به من دست می‌دهد  نمیدانم چیست ولی این احساس را خیلی دوست دارم حس سرما در گرمای تابستان بسیار زیبا و دلچسب است شاید باورتان نشود ولی من عاشق یخ هستم ..…

 

بند سوم : آیا میدانید یخ چیست ؟ یخ همان ذرات گوارای آب است که جنبش آنها کم و در اثر  سرمای زیاد به هم فشرده و از حالت مایع به جامد تبدیل شده اند من هنگامی که یخ را در دستانم قرار می‌ دهم و آن سرمای زیبا را لمس می کنم همان احساسی را دارم که هنگامی که یک مشت آب از رودخانه  ای زلال و پاک برداشته ام …

 

به یاد فقیران و نیازمندان باشیم تا حس بدی هنگام برداشتن قالب های یخ در سرمای جان فرسای زمستان به آن ها دست ندهد حتی می‌ توانیم با اهدای یک جفت دست کش که دستا نشان را گرم نگه دارد … نویسنده : فاطمه یسنا بهرامی موفق و موید باشید.

خندوانه بازدید : 539 دوشنبه 24 دی 1397 نظرات (0)

 انشا در مورد از دل برود هر آن که از دیده برفت

با سلام خدمت دوستان عزیزی که این مطلب را مشاهده می کنید ما در این مطلب قصد داریم که تمام انشا های صفحه ۲۶ کتاب نگارش سکه جدید برای پایه دوازدهم منتشر شده است را در این مطلب و در این پست برای شما عزیزان بنویسیم در این انشا شما موارد مختلفی از عنوان ها برای انشا را مشاهده می کنید ما به زودی این انشا را برای شما عزیزان پیدا خواهیم کرد و در این مطلب قرار خواهیم داد چون که هنوز کتاب نگارش ۳ به تازگی وارد بازار شده است و هنوز انشایی از کسی برای این موضوع و این مطلب نوشته نشده است ما نمی‌توانیم به صورت دقیق این انشا را برای شما عزیزان پیدا کنیم و در سایت قرار بدهیم ولی به زودی آن را از گروه های تلگرامی پیدا خواهیم کرد و جواب کامل انشا درمورد از دل برود هر آنکه از دیده برفت که در صفحه ۲۶ و ۲۷ کتاب نگارش است وجود دارد را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 

انشای اول از دل برود هر آنکه از دیده برفت

مقدمه : مطمئن باشید اگر چیزی یا کسی را مدتی نبینی از خاطرت پاک میشود

 

اگر هم پاک نشود چهره اش از خاطرت میرود یا چهره ی او تغییر میکرد یا رفتارش تغییر میکند و …

 

تنه ی انشا : در روزگاران گذشته، در یک شهری یک خانواده که یک فرزند داشتند زندگی میکردند.

 

بچه ی آنها بزرگ و بزرگتر شد و پسر تصمیم گرفت که برای تحصیل و کار به شهری دور برود.

 

پدر و مادرش را به سختی قانع کرد که به سفر برود پس از قانع کردن آن ها، عازم سفر شد

 

تمام وسایل خود را جمع کرد و پدر و مادرش را بوسید و رفت.

 

پسر که رفت درگیر تحصیل و کار شد و چون خانواده ی او از لحاظ مادی ضعیف بودند پسر مجبور بود برای خرج تحصیلش کار کند.

 

چند سالی گذشت و حتی پسر یک بار به شهر خودشان نرفت که به پدر و مادرش سر بزند.

 

پدر و مادرش از غصه پیر شده بودند و جوانی و زیبایی خودشان را از دست داده بودند

 

و خبر نداشتند که پسرشان کجاست و دارد چه میکند.

 

بعد از گذشت 20 سال پسر تصمیم گرفت به شهر خود بازگردد و پدر و مادرش را خوشحال کند

 

که پسر آنها پیشرفت کرده و بهترین شغل را دارد.

 

به زور آدرس خانشان را پیدا کرد چون فراموش کرده بود.

 

به خانه رسید و در را زد و یک پیرزن بیرون آمد. پسر تعجب کرد و گفت تو کیستی که در خانه ی ما زندگی میکنی.

 

پیرزن جواب داد پسرم تو هستی که 20 سال است که من و پدرت چشم انتظارت هستیم.

 

پسر تعجب کرد و جا خورد و قبول نکرد که این پیرزن مادرش است.

 

اما مادرش همه ی داستان زندگیشان را برایش تعریف کرد و پسر فهمید که دوری او باعث شده که پدر و مادرش به این روز بیفتند.

 

پدرش رو به پسر کرد و گفت : از دل برود هر آن که از دیده برفت. پسر نادم و پشیمان بود.

 

نتیجه گیری : دوری در هرجایی باعث فراموشی و دل کندن میشود.

 

درست است فراموش کردن پدر و مادر سخت است اما اگر دیده ی خودتان را از آنها دور نگه دارید ممکن است فراموش شوند.

 

پس مراقب باشید که از هرچیزی چشم نپوشانید چون از دلتان میروند.

 

متن ادبی از دل برود هر آنکه از دیده برفت

تا تو رفتی همه گفتند:

 

از دل برود هر آنکه از دیده برفت…

 

و به ناباوری و غصه ی من خندیدند

 

آه ای رفته سفر…

 

که دگر باز نخواهی برگشت

 

کاش می آمدی و می دیدی

 

که در این عرصه ی دنیای بزرگ

 

من چقدر تنهایم…

 

و بدانی که:

 

از دل نرود هر آنکه از دیده برفت!!!

خندوانه بازدید : 295 چهارشنبه 12 دی 1397 نظرات (0)

متن ادبی صبح سرد و برفی زمستان 1 :

 

پاییز کم کم بار و بندیلش را می بست و نوبت به پادشاه فصل ها زمستان رسیده است.

 

هوا بس سرد شده بود و نسیم هوایی که میوزید ندای فصل زمستان را می داد.

 

فصل زمستان آمده بود و همه جا لباس سفید بر تن کرده بود.

 

زمستان را دوست دارم چون همه جا سفید پوش و یک دست میشود.

 

در این فصل سنگ ها از شدت سرما به خود می لرزیدند و می شکنند

 

و ابرهای آسمان از شدت شوق و خوشحالی اشک هایی مانند گلوله های آبی بر زمین می افتاد.

 

در این فصل زیبا آمد و شد برای مردم سخت میشد

 

آسمان تیره و تار از برکت وجود فصل زمستان سفیدپوش میشود.

 

در فصل زمستان ، ابرهای آبستن از برف هستند و هرروز را از دیروز سردتر می کنند.

 

بعضی از مردمان این سرزمین از فصلی که درختان سرسبز هستند خوششان می آید

 

و اما بعضی دیگر از درختانی که به خواب زمستانی رفته اند و منتظر هستند که زمستان تمام شود و لباس شکوفه مانند بر تن کنند.

 

فصل زمستان تابلویی از نمای تجلی و زیبایی خداوند یکتاست. از این اثر هنری استفاده کنیم.


متن ادبی صبح سرد و برفی زمستان 2 :

 

آن گه که ابرها آبستن از برف هستند و شروع به باریدن میکنند

 

دانه های ظریف برف رقصان رقصان و آرام آرام بر زمین مینشینند

 

و برگهای درختان به زیبایی می ریزند و گویی زمین از برگ درختان فرش شده است.

 

هنگامی که ناله ی حیوانات از شدت گرسنگی به گوش میرسد.

 

آری این نشانه های آمدن فصل زمستان است. در آسمان دو ارتش سیاه به جنگ هم می روند و گویی

 

با شمشیر به جان هم افتاده اند و صدای مهیب و وحشتناک آنها به گوش میرسد.

 

آری نشانه ی فصل زمستان استو

 

خورشید غمگین و بیصدا در زیر لحاف ابرها گم شده است و از ترس فصل زمستان جرات طلوع ندارد.

 

به راستی که زمستان زیباست.


متن ادبی صبح سرد و برفی زمستان 3 :

 

زمستان به کوله باری از سرما می آید و همه جای دنیا را سپید پوش میکند

 

رخت سفید بر تن این سرزمین می کند.

 

آغاز فصل زمستان ، آغاز فصلی نو است. فصلی که روی پشت بام های خانه ها برف می نشیند ،

 

رودخانه ها از شدت سرما یخ می بندند و درختان به خواب زمستانی می روند.

 

زمستان پس از گذشت سه فصل می آید و آغازگر فصلی نو و تازه است. زمستان شادی و خوشحالی با خود دارد.

 

کودکان سرزمینم در میان این برف چنان قهقهه و شادی می کنند که گویی انسان جان تازه ای می گیرد.

 

دورهمی و شب نشینی ها فصل زمستان زیباست. در این فصل بلندترین شب سال ،

 

یعنی یلدا وجود دارد که با گرفتن فال حافظ و خوردن دانه های سرخ و خوشمزه ی انار، مردم در کنار هم هستند.

 

فصل زمستان که همه جا سپیدپوش کرده است

 

گویا منتظر دامادی است که با سرسبزی بیاید و او را سفیدبخت کند.

 

در نظر من عاشقانه ترین فصل ، فصل زمستان است.

 

به خاطر بیاورید برف های نشسته روی نیمکت های جلوی پارک ، درختان سرسبزی که اکنون در خواب هستند

 

و رخت سفید بر تن دارند ، پارک های همیشه سرسبز که اکنون همه جای آن را سفیدی فرا گرفته است.

 

آری زمستان فصل عاشقان است.


 

متن ادبی صبح سرد و برفی زمستان 4 :


دوست عزیزی متن صبح سرد و برفی در روز زمستان شماره 4 برای ما فرستاده


و ما هم آن را در اختیار همه ی دوستان قرار داده ایم.


با تشکر فراوان از دوست عزیزی که این انشا برای ما فرستاده است.


مشخصات فرستنده انشا :


حانیه جعفری پیشکناری    هفده ساله از رشت   دبیرستان حسین اصلانی سنگر


چشم زمستان روشن !سپیدی روی ماه زمین سردی نگاهم رادر آغوش کشید…


شکلات چشمهاین بادیدن نگاره ای از نرمی برف بنماری میشود..


به ژرفای خیال فرومیروم وبرف ریز ریز بر سردی صبح پاپ عاشقانه مینوازد…


زمستان صبح را با ولع در آغوش میکشد و برف سرخوشانه


به این تراژدی آرامشبخش میخندد و می رقصد…


زمین خریدارانه رقص برف را به تماشا مینشیند …


عجب حالتی!جانا چه عاشقانه عارفانه ها به چشم می آیند…


باد غیرتی میشود وبا خروش و فریاد سعی در آرام کردن برف دارد…


زهی خیال باطل برف لج میکند وتندتر دلبری میکند…


باد خونش به جوش می آید..حریف برف نمیشود ولیبا بی شرمی تمام تن درختان را لخت میکند…


بی رحم بی حیا


ذره های کوچک برف نازی به چهره شان میدهند و انار قلب زمین ترک بر می دارد…


گلهای روی طاقچه در انتظار ذره ای آفتاب به سمت پنجره خم شده اند


و من اصلا نمیفهمم چرا وقتی به بیرون نگاه میکنند صورتشان گل می اندازد!


بوسه های شیرین برف و تلاقی نگاه آدم برفی عشق را دعوت میکند…


عالیجناب عشق حضور بهم میرساند و لبخندزنان دست برف را میگیرد


آسمان اما مبهم ترین چشمکش را حواله شیطنت نگاهم میکند پنجره اخم میکند


و نیمکت نگاه از چهره ام میگیرد…اصلا به من چه؟خودشان می برند و می دوزند !


من فقط راوی ام و شما راهم خبرمیکنم…


گنجشک چرخی در هوا میزند و با آن صدای گرفته اش اصرار به هنرنمایی دارد…


گربه ای یخ زده و لرزان او را به خوراک شلغم دعوت میکند…


کاش نپذیرد تا همین صدای گرفته را هم از دست ندهیم…


همیشه یک نفرهست  که همه چیز را بهم بریزدو بر این برافروختگی سوزناک پوزخند بزند خورشید حسود شده …


از پشت کوه ها با نگاهی برزخی بیرون می آید…می تابد و می سوزاند و می سوزاند و می سوزاند…


شلاق های طلایی اش را بر تن زمین و زمان میکشد…


برف را با لذت و خشم کنار میزند و آشوب میشود تمام ناتمان زمستان…


قرار بود عشق باشد و برف باشد و من وسوژه های عکاسی ام….


ورق برگشت من ماندم و بغض زمین…


من ماندم وعشق خشکیده از احساس و قهوه یخ زده ی در دستانم…


 

با تشکر فراوان از حانیه جعفری پیشکناری از رشت

خندوانه بازدید : 266 چهارشنبه 12 دی 1397 نظرات (0)

پاسخ فعالیت صفحه 79 مطالعات چهارم دبستان

 

سوال :

1- ارسلان در شهرکرد زندگی می کند.دی ماه است و او می خواهد با خانواده اش به بندر چابهار مسافرت کند. چه نوع لباسی باید همراه ببرد ؟ نام ببرید

2- گلناز و خانواده اش می خواهند در بهمن ماه با اتومبیل برای دیدن عمویشان، که از سفر زیارتی برگشته است به همدان بروند. پدر گلناز چه وسایلی و تجهیزاتی را باید با خود ببرد ؟ چرا ؟

3- فرید و خانواده اش می خواهند برای تعطیلات نوروزی به رامسر بروند چه وسایلی باید به همراه بروند؟

پاسخ سوالات :

1- استان شهرکرد شهری است که زمستان هایش آب و هوای معتدل و مناسبی دارد اما تابستان های آن گرم است. پس ارسلان بهتر است که لباس گرم با خودش ببرد.

2- در زمستان های شهرکرد تردد ماشین به علت بارش برف چه در کوه و چه توی خود شهر سخت است پس بهتر است که پدر گلناز حتما زنجیرچرخ برای لاستیک های ماشین و همچنین ضدیخ توی خودرو استفاده کند.

3- در شهر رامسر بیشتر باران می بارد تا برف.پس سرمای شدیدی وجود ندارد. پس بهتر است که وسایلی مثل کت ، چتر و … همراه خودشان ببرند.

 

خندوانه بازدید : 438 چهارشنبه 12 دی 1397 نظرات (0)

تحقیق آماده درباره انواع چرخ دنده ها و کارکرد آن ها علوم نهم

تحقیق در مورد انواع چرخ دنده ها و کارکرد آن ها پایه نهم

 

انواع چرخ دنده ها و کارکرد آن ها علوم نهم

 

مقاله درباره چرخ دنده ها و کارکرد آن ها | علوم تجربی نهم

 

تاریخچه پیداش چرخ دنده ها :

چرخ‌دنده‌ها از گذشته‌ای دور مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما دندانه‌هایشان به شکل امروزی نبوده و معایب زیادی داشتند، تا این که با کشف منحنی اینولوت به عنوان پروفیل دندانه، چرخ‌دنده‌ها تکامل یافتند و معایبشان برطرف گردید.

تعریف چرخ دنده ها :

چرخ‌دنده وسیله‌ای است برای انتقال توان دَوَرانی از یک محور به محور دیگر که طی آن، مقدار گشتاور یا سرعت دَوَرانی یا جهت چرخش یا راستای محوری می‌تواند تغییر کند. تسمه و زنجیر نیز همین کار را می‌کنند، اما با کیفیتی متفاوت.

ساختار چرخ دنده ها :

داخلی‌ترین قسمت چرخ‌دنده‌ها توپی است که به محور محرک متصل است. در بیرون این قسمت جان چرخ‌دنده قرار گرفته‌است. بیرونی‌ترین قسمت در جهت شعاعی، محیط چرخ‌دنده است که دندانه‌های چرخ‌دنده در این قسمت قرار می‌گیرند. این بخش از چرخ‌دنده منبع اصلی ایجاد صدا است.

مهم‌ترین اصطلاحاتی که در طراحی چرخ‌دنده بکار می‌روند عبارت‌اند از:

مدول:نسبت قطر دایره گام به تعداد دندانه‌ها. دیمانسیون آن طول است و میلی‌متر واحد کمیت آن معمولاً است. مطابق اصول:دو چرخدنده در گیر باید «هم مدول» باشند تا جفت شوند.

دایره گام: دایره‌ای فرضی که تمامی‌محاسبات بر اساس آن انجام می‌گیرد. دایره گام دو چرخ‌دنده درگیر برهم مماس هستند.

گام محیطی: طول کمانی از دایره گام که بین دو نقطه متناظر از دو دندانه مجاور قرار گرفته‌است.

ارتفاع سردنده: فاصله بین بالای دندانه تا دایره گام.

ارتفاع ته‌دنده: فاصله بین ته دندانه تا دایره گام.

لقی محیطی: مقداری که فضای خالی بین دو دندانه یک چرخ‌دنده از ضخامت دندانه‌های چرخ‌دنده درگیر با آن در امتداد دایره گام بیشتر است.

انواع چرخ دنده ها :

چرخ دنده شانه‌ای :

چرخ دنده شانه ای

ایجاد دنده‌های مدولار روی یک محور افقی این چرخدنده را بوجود می‌آورد و جهت انتقال محور حرکت از حالت کشویی به حالت دورانی ویا بالعکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع قسمتی از چرخ دنده‌ای با قطر بی‌نهایت هستند.

چرخ دنده حلزونی :

چرخدنده حلزونی

چرخ دنده‌های حلزونی، یکی از انواع چرخ دنده‌ها با قابلیت‌های نیمه منحصر به فرد می‌باشد که انتقال قدرت را از دو محور که با هم زاویهٔ ۹۰ درجه دارند را میسر می‌سازد. از ویژگی‌های این نوع چرخ دنده‌ها می‌توان به یکسو بودن انتقال (از پیچ به چرخ) اشاره کردکه از جمله موارد استفادهٔ این چرخدنده‌ها در مکانیزم‌های بالا بر وخود قفل شونده (مانند جرثقیل‌ها) می‌باشد. دیگر ویژگی این چرخ دنده‌ها کاهش چشمگیر نسبت دور می‌باشد که نسبت کاهش ۳۰۰:۱وحتی بالاتر را میسر می‌سازد.

چرخ دنده مخروطی :

چرخ دنده مخروطی

این نوع چرخ دنده عمدتاً جهت انتقال محور دوران از حالت محور عمودی به محور افقی ویا بالعکس استفاده می‌شود؛ و در صنایع خودروسازی از کاربرد فراوانی برخوردار است. دیفرانسیال اتومبیلها و محورهای محرکه همگی از این نوع می‌باشد.

چرخ دنده مارپیچ :

چرخ دنده مارپیچ

دندانه‌های این چرخ‌دنده برخلاف چرخ‌دنده ساده موازی با محور چرخ‌دنده نیستند، بلکه هر دندانه به شکل مقطعی از مارپیچ است. این قابلیت باعث می‌شود دندانه‌ها به آرامی با هم درگیر شوند، در حالی که دندانه‌های چرخ‌دنده ساده به یکباره با هم درگیر شده و از هم جدا می‌شوند. این مسئله باعث می‌شود که چرخ‌دنده‌ها مارپیچ نسبت به چرخ‌دنده‌های ساده آرام‌تر و با صدای کمتر کار کنند. محور این چرخ‌دنده‌ها می‌تواند به صورت موازی یا متقاطع قرار گیرد. در مقایسه با چرخ‌دنده‌های ساده، چرخ‌دنده‌های مارپیچ بیشتر دارای کاربرد در سرعت‌های بالا و توان‌های بالا است. همچنین به دلیل آنکه این چرخ‌دنده‌ها با سر و صدا و ارتعاشات کمتری کار می‌کنند، در مواردی که کنترل سر و صدای بالا حائز اهمیت است از این‌گونه چرخ‌دنده استفاده می‌گردد.

چرخ دنده ساده :

چرخ دنده ساده

ساده‌ترین و پرکاربردترین نوع چرخ‌دنده‌است. هر چرخ دنده شامل دیسکی است که دندانه‌های آن به صورت شعاعی قرار گرفته‌اند و محور هر دو دنده می‌بایست موازی هم باشد.

جمع آوری اطلاعات علوم نهم درباره چرخ دنده ها و کارکرد آنها

درباره چرخ دنده و کارکرد آن ها اطلاعات جمع آوری کنید علوم پایه نهم

 

خندوانه بازدید : 279 چهارشنبه 12 دی 1397 نظرات (0)

در روز سه‌شنبه یازدهم دی‌ماه، به‌رغم حضور دانشجویان در کلاس درس، کلاس به علت عدم حضور استاد تشکیل نشد، حال آنکه به مدت بیش از یک ساعت، فاصله استاد از محل تشکیل کلاس فقط ۵ دقیقه بود و استاد کماکان پشت درهای دانشگاه مانده بود. علت این اتفاق، همراه نداشتن کارت پرسنلی توسط دکتر شفیعی کدکنی بود که به همین جهت، انتظامات مانع از ورود وی به دانشگاه شدند.

 

بسیاری از دانشجویان معتقد بودند که این اتفاق به علت بروز حوادث روز قبل از آن در مقابل دانشگاه تهران بود که مقر شده بود در این روز هیچ‌کس بدون کارت پرسنلی یا کارت دانشجویی وارد دانشگاه نشود. ظاهرا پادرمیانی مدیر گروه ادبیات فارسی و حتی گفته می‌شود نیلی احمدآبادی (رئیس دانشگاه)، نتوانست کارساز باشد و تلاش‌ها برای ورود دکتر شفیعی کدکنی به دانشگاه به علت به همراه نداشتن کارت پرسنلی بی‌نتیجه ماند.

 

پس از پیگیری‌های ایلنا برای تماس با ریاست دانشگاه و بی‌نتیجه ماندن آن، جست‌وجو برای فهم چرایی این اتفاق از کانال تماس با مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه دنبال شد ولی این مسئول در پاسخ به پرسش‌های خبرنگار ایلنا، گفت: اتفاق خاصی نبوده است و این موضوع حل شده! و البته ارتباطی با انتظامات دانشگاه تهران نداشته و تلاش‌ها برای عدم ورود ایشان به دانشگاه، بیشتر معطوف به نیروهایی بیرون از دانشگاه بود. مدیر مربوطه با اعلام اینکه در جلسه است، از پاسخ‌گویی به سایر پرسش‌های خبرنگار ایلنا، امتناع ورزید.

 

گفتگو با مسئول حراست و انتظامات دانشگاه تهران نیز به نتیجه روشنی منجر نشد و او با بیان اینکه «اتفاق خاصی نبوده و نیازی به خبری شدن ندارد» از گفتگو در این‌باره، به دلیل حضور در جلسه سر باز زد.

 

به‌نظر می‌رسد عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه تهران به این دلیل که این مسئله از جانب آنها اتفاق نیفتاده است، نشانه ناخوشایندی از امکان تکرار برخوردهای مشابه با اساتید نام‌آوری نظیر دکتر شفیعی کدکنی باشد.

خندوانه بازدید : 282 سه شنبه 11 دی 1397 نظرات (0)

ماجرا از آن جا آغاز شده است که مردم در حال تماشای شبکه کیش که فیلم سینمایی با بازی جکی چان بازیگر مشهور سینمای چین را در حال تماشا بوده اند که متوجه نمایش حرکات 2 زن (حرکات تحریک آمیز ) در جلو جکی چان می شوند .

 

پخش فیلم سکسی سانسور نشدن جکی چان از شبکه کیش ایران

 

البته موضوع به اینجا ختم نمیشود کار فراتر رفته و در ادامه فیلم متاسفانه صحنه برقراری رابطه جنسیبازیگر رزمی کار با زن نمایش داده می شود .

 

علت این امر نیز سانسور نشدن کامل فیلم بوده که با یک بی توجهی قبل سانسور کامل در شبکه نمایش داده شده است .

 

همچنین به علت نمایش مستقیم رابطه جنسی در این فیلم امکان سانسور و نمایش فیلم را نداشتیم به همین علت کلیپی در سایت نگذاشته ایم .

 

جای بسی تاسف است که چطور ممکن است که مسئولین پخش بدون توجه به سانسور شدن فیلم آن را پخش کرده اند.

 

پخش فیلم رابطه جنسی جکی چان با زن روسپی در شبکه کیش

 

لازم به ذکر است که طبق اخبار رسیده از مرکز صدا و سیمای کیش افراد و کسانی که در این موضوع دخیل بوده اند همگی برکنار و توبیخ شده اند .

 

همچنین بابت این موضوع مدیر کل صدای و سیمای شبکه کیش از همه مردم شریف ایران بابت پخش نمایش فیلم مستهجن در این شبکه عذرخواهی کرد.

خندوانه بازدید : 241 دوشنبه 05 آذر 1397 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی با تلگرام | لنگوئج تایز


https://www.languageties.com/fa/telegram
Translate this page
کانال های تلگرام آموزش زبان سایت لنگوج تایز جهت خدمت رسانی به شما زبان آموزان عزیز در ... لطفاً توجه بفرمایید که لنگوئج تایز در حال حاضر گروه تلگرامی ندارد، اما ...
 

گروه و کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام - تدریس خصوصی زبان


mardanweb.ir/2015/.../گروه-و-کانال-آموزش-زبان-انگلیسی-در-تلگ...
Translate this page
گروه و کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام به صورت روزانه مطالب آموزشی پیرامون یادگیری زبان انگلیسی (اصطلاحات ، کلمات و عبارات عامیانه و روزمره، نکات گرامری و ...
 

گروه تلگرام English Language Center - مرجع شبکه های اجتماعی ایران


socialshare.ir/telegram.../گروه-تلگرام-english-language-center
Translate this page
 Rating: 5 - ‎2 votes
گروه تلگرام English Language Center. بحث و آموزش زبان انگلیسی Thank you for being with us. As many of you in the group asked, we have created a channel ...
 

گروه چت اموزش زبان انگلیسی تلگرام :: لیست تمامی سوپر های گروه های ...


telegramenglish.blog.ir/post/گروه-چت-اموزش-زبان-انگلیسی-تلگرام
Translate this page
Nov 3, 2015 - گروه چت اموزش زبان انگلیسی تلگرام. کلیه دوستانی که علاقه مند به یاد گیری زبان هستن میتون به گروهی که در تلگرامهستم بیان تا در کنار هم زبان ...
 

Local results

Map of ‫گروه تلگرامی اموزش زبان انگلیسی‬‎
map expand icon
Rating 
Hours 
Prophet's Birthday might affect these hours
آموزشگاه مجازی تحلیلگران
3.7  (3) · مدرسه زبان انگلیسی
 
Shaqayeq · 021 8885 3847
Their website mentions آموزشی تلگرام
WEBSITE
DIRECTIONS
 
آموزش زبان انگلیسی عطایی آنلاین
3.7  (3) · موسسه آموزشی
 
Ghaffari Street · 0919 395 3865
WEBSITE
DIRECTIONS
 
موسسه زبان آفاق
3.0  (2) · مدرسه زبان انگلیسی
 
Fakhr-e Razi Street · 021 6697 5798
Open ⋅ Closes 6:30PM
WEBSITE
DIRECTIONS
More places

Web results

بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام در سطوح مبتدی، متوسطه و ...


https://www.ataeionline.com/.../کانال-آموزش-زبان-انگلیسی-در-تل...
Translate this page
با عضویت رایگان در کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام استاد عطایی، بهترین و زیباترین مطالب آموزشی زبان انگلیسی را روی گوشی خود دریافت نمایید.
 

گروه تلگرام آموزش زبان انگلیسی | آموزش مجازی زبان انگلیسی


elearne.com/notes/tag/گروه-تلگرام-آموزش-زبان-انگلیسی
Translate this page
پکيج 1 ماهه طلايي به قيمت 100 هزار تومان: 4جلسه کلاس آنلاين خصوصي، پشتيباني 24 ساعته و پاسخ به تمامي سوالات شما توسط بهترين اساتيد کشور، ويديو آموزشي ...
 

گروه چت به زبان انگلیسی | تلگرام


telegram.computeruser.ir/گروه-چت-به-زبان-انگلیسی/
Translate this page
Jun 30, 2016 - همه تقریبا از دانش و سطح مناسبی از زبان انگلیسی برخوردار هستند. ... هر روز بنده به عنوان ادمین گروه، موضوعی را برای بحث و تبادل نظر انتخاب می کنم تا ضمن .... سوپر گروهای آموزش زبان انگلیسی گروه چت گروه آموزشی گروه ویث.
 

معرفی کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی مربوط به زبان انگلیسی - مرجع زبان ایران


chimigan.com/.../معرفی-کانال-ها-و-گروه-های-تلگرامی-مربوط-به-ز...
Translate this page
Apr 12, 2017 - لطفا اگر کانال یا گروه تلگرامی سودمندی با موضوع زبان انگلیسی و ترجمه .... متن انگلیسی و بهترین ترجمه‌های فارسی به همراه نکته‌های آموزشی آن ارائه ...
 

به گروه های چت تلگرام ما بپیوندید و انگلیسی، فرانسوی و ... صحبت کنید!


nli.blogsky.com/1395/03/08/post-288/telegram
Translate this page
کانال آموزش زبان انگلیسی ... برچسب‌ها: تلگرام، telegram، گروه چت انگلیسی، گروه چت فروانسوی، گروه تلگرام، گروه چت تلگرام،گروه چت انگلیسی تلگرام، گروه چت ...
 

انگلیسی مثل آب خوردن در تلگرام


www.abcxyz.ir/index.php/contactus/telegram-channel
Translate this page
کانال و گروه آموزش زبان انگلیسی؛ انگلیسی مثل آب خوردن در تلگرام. برای عضویت در کانال/گروه انگلیسی مثل آب خوردن در تلگرام به منظور دریافت مطالب مستمر و ...
خندوانه بازدید : 214 دوشنبه 05 آذر 1397 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی با تلگرام | لنگوئج تایز


https://www.languageties.com/fa/telegram
Translate this page
کانال های تلگرام آموزش زبان سایت لنگوج تایز جهت خدمت رسانی به شما زبان آموزان عزیز در ... لطفاً توجه بفرمایید که لنگوئج تایز در حال حاضر گروه تلگرامی ندارد، اما ...
 

گروه و کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام - تدریس خصوصی زبان


mardanweb.ir/2015/.../گروه-و-کانال-آموزش-زبان-انگلیسی-در-تلگ...
Translate this page
گروه و کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام به صورت روزانه مطالب آموزشی پیرامون یادگیری زبان انگلیسی (اصطلاحات ، کلمات و عبارات عامیانه و روزمره، نکات گرامری و ...
 

گروه تلگرام English Language Center - مرجع شبکه های اجتماعی ایران


socialshare.ir/telegram.../گروه-تلگرام-english-language-center
Translate this page
 Rating: 5 - ‎2 votes
گروه تلگرام English Language Center. بحث و آموزش زبان انگلیسی Thank you for being with us. As many of you in the group asked, we have created a channel ...
 

گروه چت اموزش زبان انگلیسی تلگرام :: لیست تمامی سوپر های گروه های ...


telegramenglish.blog.ir/post/گروه-چت-اموزش-زبان-انگلیسی-تلگرام
Translate this page
Nov 3, 2015 - گروه چت اموزش زبان انگلیسی تلگرام. کلیه دوستانی که علاقه مند به یاد گیری زبان هستن میتون به گروهی که در تلگرامهستم بیان تا در کنار هم زبان ...
 

Local results

Map of ‫گروه تلگرامی اموزش زبان انگلیسی‬‎
map expand icon
Rating 
Hours 
Prophet's Birthday might affect these hours
آموزشگاه مجازی تحلیلگران
3.7  (3) · مدرسه زبان انگلیسی
 
Shaqayeq · 021 8885 3847
Their website mentions آموزشی تلگرام
WEBSITE
DIRECTIONS
 
آموزش زبان انگلیسی عطایی آنلاین
3.7  (3) · موسسه آموزشی
 
Ghaffari Street · 0919 395 3865
WEBSITE
DIRECTIONS
 
موسسه زبان آفاق
3.0  (2) · مدرسه زبان انگلیسی
 
Fakhr-e Razi Street · 021 6697 5798
Open ⋅ Closes 6:30PM
WEBSITE
DIRECTIONS
More places

Web results

بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام در سطوح مبتدی، متوسطه و ...


https://www.ataeionline.com/.../کانال-آموزش-زبان-انگلیسی-در-تل...
Translate this page
با عضویت رایگان در کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام استاد عطایی، بهترین و زیباترین مطالب آموزشی زبان انگلیسی را روی گوشی خود دریافت نمایید.
 

گروه تلگرام آموزش زبان انگلیسی | آموزش مجازی زبان انگلیسی


elearne.com/notes/tag/گروه-تلگرام-آموزش-زبان-انگلیسی
Translate this page
پکيج 1 ماهه طلايي به قيمت 100 هزار تومان: 4جلسه کلاس آنلاين خصوصي، پشتيباني 24 ساعته و پاسخ به تمامي سوالات شما توسط بهترين اساتيد کشور، ويديو آموزشي ...
 

گروه چت به زبان انگلیسی | تلگرام


telegram.computeruser.ir/گروه-چت-به-زبان-انگلیسی/
Translate this page
Jun 30, 2016 - همه تقریبا از دانش و سطح مناسبی از زبان انگلیسی برخوردار هستند. ... هر روز بنده به عنوان ادمین گروه، موضوعی را برای بحث و تبادل نظر انتخاب می کنم تا ضمن .... سوپر گروهای آموزش زبان انگلیسی گروه چت گروه آموزشی گروه ویث.
 

معرفی کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی مربوط به زبان انگلیسی - مرجع زبان ایران


chimigan.com/.../معرفی-کانال-ها-و-گروه-های-تلگرامی-مربوط-به-ز...
Translate this page
Apr 12, 2017 - لطفا اگر کانال یا گروه تلگرامی سودمندی با موضوع زبان انگلیسی و ترجمه .... متن انگلیسی و بهترین ترجمه‌های فارسی به همراه نکته‌های آموزشی آن ارائه ...
 

به گروه های چت تلگرام ما بپیوندید و انگلیسی، فرانسوی و ... صحبت کنید!


nli.blogsky.com/1395/03/08/post-288/telegram
Translate this page
کانال آموزش زبان انگلیسی ... برچسب‌ها: تلگرام، telegram، گروه چت انگلیسی، گروه چت فروانسوی، گروه تلگرام، گروه چت تلگرام،گروه چت انگلیسی تلگرام، گروه چت ...
 

انگلیسی مثل آب خوردن در تلگرام


www.abcxyz.ir/index.php/contactus/telegram-channel
Translate this page
کانال و گروه آموزش زبان انگلیسی؛ انگلیسی مثل آب خوردن در تلگرام. برای عضویت در کانال/گروه انگلیسی مثل آب خوردن در تلگرام به منظور دریافت مطالب مستمر و ...
خندوانه بازدید : 252 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (0)

این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، اهواز، ساوه و رشت نیز احساس شده است.

مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی این زلزله را ۶.۴ ریشتر و محل وقوع آن را استان کرمانشاه - حوالی سر پل ذهاب در عمق ۷ کیلومتری زمین اعلام کرده است.

مرکز لرزه‌نگاری آمریکا نیز از وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری در پایتخت عراق و دیگر استان‌های این کشور خبر داده است.

20:32: تیم‌های ارزیاب هلال احمر اعزام شدند

منابع محلی خساراتی به مناطق مختلف روستایی در سرپل‌ذهاب و قصر‌شیرین وارد شده است و موجب ریزش دیوار برخی منازل شده است. تیم‌های ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

20:44: اعزام 6 تیم امداد و نجات

سرپرست اورژانس کشور از اعزام 6 تیم امدادی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

تصاویر اولیه از زلزله ۶.۳ ریشتری در کرمانشاه - روزنامه دنیای اقتصاد


https://donya-e-eqtesad.com/.../3467805-تصاویر-اولیه-از-زلزله-ر...
Translate this page
1 hour ago - زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۶.۴ ریشتر در عمق ۵ کیلومتری زمین ساعت ۲۰:۰۷ در کرمانشاه رخ داد. پس از حادثه ۶ تیم ارزیاب اورژانس به مناطق زلزله زده اعزام شدند ...

زلزله کرمانشاه از پارسال تا امسال - العالم


fa.alalam.ir/news/3915426/زلزله-کرمانشاه-از-پارسال-تا-امسال
 - Translate this page
1 hour ago - کرمانشاه بعد از گذشت بیش از یک سال از حادثه زلزله ای که در آن 574 هم وطن خود را از دست دادیم، دوباره لرزید.

زلزله شدیدی استان کرمانشاه را به لرزه در آورد - رادیو فردا


https://www.radiofarda.com/a/f4...kermanshah/29619949.html
Translate this page
57 mins ago - گزارش‌های رسیده حاکی است که زلزله شدیدی به قدرت ۶.۳ درجه در مقیاس ریشتر روز یکشنبه چهارم آذر استانکرمانشاه را به لرزه در آورد.

آخرین اخبار از زلزله 6.5 ریشتری کرمانشاه - تابناک | TABNAK


https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
Translate this page
2 hours ago - به گزارش خبرگزاری‌ها، زلزله کرمانشاه در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، ...

زلزله شدیدی مناطقی از استان کرمانشاه را لرزاند - BBC News فارسی


www.bbc.com/persian/iran-46336213
Translate this page
زلزله شدیدی مناطق غربی ایران از جمله کرمانشاه را لرزانده است. مرکز این زلزله حوالی سر پل ذهاب اعلام شده است.

زمین‌لرزه ۱۳۹۶ ازگله - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


https://fa.wikipedia.org/wiki/زمین‌لرزه_۱۳۹۶_ازگله
Translate this page
در زمان رخ دادن زلزله کرمانشاه شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره به خبرگزاری مجلس گفت که خانه‌ها و تأسیسات در دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره آسیب ...
 

زلزله کرمانشاه | خبر فارسی


https://khabarfarsi.com/tags/90/زلزله_کرمانشاه
Translate this page
سه شنبه 29 آبان در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از یک زلزله 2.9 ریشتری زمین لرزه ای به بزرگای 4 رخ داد که عمق آن در 8 کیلومتری و کانون این زلزله در 19 کیلومتری ...
 

زلزله کرمانشاه را لرزاند - ایسنا


https://www.isna.ir/news/97090401417/زلزله-کرمانشاه-را-لرزاند
Translate this page
2 hours ago - زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند. به گزارش ایسنا، این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر ...

زلزله کرمانشاه - ایسنا


https://www.isna.ir/tag/زلزله+کرمانشاه
Translate this page
برپایی ۵ نمایشگاه از زلزله کرمانشاه در تهران. همزمان با ... افزایش فضای شهری کرمانشاه پس از زلزله ... هزینه کرد بیش از 10 هزار میلیاردی دولت در زلزله کرمانشاه.

زلزله کرمانشاه - مشرق نیوز


https://www.mashreghnews.ir/tag/زلزله+کرمانشاه
Translate this page
یک سال از وقوع زلزله استان کرمانشاه می‌گذرد. در طول این مدت، رسیدگی به مشکلات مردم زلزله زده از جمله ساختن شهر سرپل‌ذهاب و ۹۰۰ روستا و بهبود شرایط زندگی در این ...
 

یکسال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه ها و سیاستها


kermanshah-earthquake.atu.ac.ir/
Translate this page
تا آنجا که خاطرات ما و نسل‌های گذشته یاد می‌کند حوادثی نظیر زلزله و سیل کمابیش در بسیاری از نقاط کشور رخ داده است. در این میانزلزله کرمانشاه از جهات گوناگون با ...

محورهای همایش - یکسال پس از زلزله کرمانشاه


kermanshah-earthquake.atu.ac.ir/cnf/about?bases
Translate this page
محورهای همایش. ابعاد اجتماعی زلزله کرمانشاه. تأثیر زلزله کرمانشاه در همبستگی ملی; الگوهای مشارکت مردمی در جریان امدادرسانی; واگرایی و همگرایی اجتماعی و سیاسی در ...

جزئیات وقوع زلزله شدید در تازه آباد کرمانشاه + عکس - نمناک


namnak.com/وقوع-زلزله.p59634
Translate this page
 Rating: 4 - ‎5 votes
وقوع زلزله و جزئیات وقوع زلزله شدید در کرمانشاه و افزایش شمار تلفات زلزله در ایران و تلفات آن را در نمناک بخوانید.

نتایج برای زلزله کرمانشاه - Pars Today


parstoday.com/fa/search--زلزله+کرمانشاه
Translate this page
نتایج برای زلزله کرمانشاهزلزله 4.1 ریشتری« تازه آباد» کرمانشاه را لرزاند. آبا ۲۶, ۱۳۹۷. زمین لرزه ای به بزرگی چهار و یک دهم درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ...

آپارات - زلزله کرمانشاه زلزله


https://www.aparat.com/result/زلزله_کرمانشاه_زلزله
Translate this page
آپارات - زلزله کرمانشاه زلزله. ... بدون تعارف با امام جمعه سرپل ذهاب پیرامون زلزله کرمانشاه ... پرونده ای برای یک سالگی زلزله کرمانشاه؛ قسمت ششم: سه ساعت زیر آوار.

آخرين زمين‌لرزه‌ها - ir.ac.ut.irsc


irsc.ut.ac.ir/currentearthq.php?lang=fa
Translate this page
2018/11/25 17:21:05, ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۲۰:۵۱:۰۵, 34.34, 45.72, 6, 4.0, سرپل ذهاب, كرمانشاه *. 2018/11/25 17:09:36, ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۲۰:۳۹:۳۶, 34.36, 45.65, 10, 5.2, قصر شيرين, ...

نماینده کرمانشاه: اینجا قیامت است؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر جان‌ باختند/ ۲۵۰ - فرارو


https://fararu.com/.../نماینده-کرمانشاه-اینجا-قیامت-است-بیش-از-۱۰...
Translate this page
نماینده مردم کرمانشاه با انتقاد از مدیرات بحران در مناطق زلزله زده گفت:به روستای قلمه‌ذهاب و بیامه‌علیا هیچ کمکی نرسیده است و بیش از هزار نفر تا الان جانباختند.

حقایقی درباره زلزله کرمانشاه از زبان یک استاد دانشگاه - خبرگزاری ...


www.kurdpress.com/details.aspx?id=4784
Translate this page
سرویس کرمانشاه- استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله گفت: اگر ساختمان آسیب دیده در پی زمین لرزه اصلی وجود داشته باشد، ممکن است در پس لرزه‌ها ...

خبر فوری|اخبار زلزله کرمانشاه


https://www.khabarfoori.com/tags/37186
Translate this page
مدیر شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از وقوع ۵۵۰۰ زمین‌لرزه در کرمانشاه خبر داد و گفت: ... سالار عقیلی که به یاد درگذشتگان زلزلهدلخراش کرمانشاه در سرپل ذهاب روی ...

زلزله کرمانشاه ۹۶ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency


https://www.mehrnews.com/tag/زلزله+کرمانشاه+۹۶
Translate this page
نشست بررسی تجربیات زلزله کرمانشاه در مدیریت بحران‌های کشور با حضور رئیس سازمان اورژانس و نماینده وزیر بهداشت در زلزله کرمانشاه در خبرگزاری مهر، برگزار شد.

پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسي | گزارش های زمین لرزه های استان کرمانشاه


www.iiees.ac.ir/fa/.../گزارش-های-زمین-لرزه-های-استان-کرمانشاه/
Translate this page
زمين لرزه سرپل ذهاب با بزرگاي ۷/۳ در ساعت ۲۱/۴۸ به وقت محلي در بیست و یکم آبان ماه ۱۳۹۶ در نزديكي شهر ازگله در استانكرمانشاه واقع در شمال غرب ايران ادامه…

زلزله کرمانشاه - سر پل ذهاب از منظر اجتماعی - وزارت راه و شهرسازی


https://www.mrud.ir/.../زلزله-کرمانشاه-سر-پل-ذهاب-از-منظر-اجتماع...
Translate this page
شامگاه بیست و یکم آبان ماه سال جاری، زلزله ای مرگبار در مدت کوتاهی شرایط زندگی ساکنان شهرهای از استان کرمانشاه را دگرگون کرد، به گونه ای که از بسیاری خانه های ...

زلزله در غرب ایران )کرمانشاه و سر پل ذهاب) - IBM Cloud Video


www.ustream.tv/playlist/115021/video/109805183
 - Translate this page
 
آنچه باید درباره زلزله کرمانشاه بدانید از فیلم منتشر شده جشن تولدى كه به خاطر وقوع زلزله ناتمام ماند تا وضعیت بد مردم درغرب کشور جشن تولد و لحظه بریدن کیک ...
 

زلزله کرمانشاه | خبرگزاری ایلنا


https://www.ilna.ir/fa/tags/زلزله++کرمانشاه
Translate this page
اولین سالروز زلزله ۷٫۳ ریشتری کرمانشاه. ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۴: ... افزایش مصدومان زلزله کرمانشاه به ۲۴۱ نفر ... رئیس بخش زلزلهمرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد :.

اختصاصی/ حضور تیم منتخب 98 در مناطق زلزله زده کرمانشاه - وبسایت ...


https://90tv.ir/.../اختصاصی-حضور-تیم-منتخب-98-در-مناطق-زلزله-...
Translate this page
سایت رسمی برنامه نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار مسابقات فوتبال، نتایج زنده، جدول ها و ویدئوهای مسابقات لیگ ایران، اروپا و سایر نقاط جهان.

آموخته زلزله کرمانشاه - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز


https://www.tbzmed.ac.ir/tag/167806/آموخته-زلزله-کرمانشاه.html
Translate this page
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در کارگروه داخلی بهداشت و درمان در حوادث غیر مترقبه و پدافند غیر عامل دانشگاه پیشنهاد شد، درس آموخته شده از زلزله کرمانشاه به منظور حل ...

زلزله 6.3 ریشتری در کرمانشاه/ آمار اولیه مصدومان 40 نفر (+عکس)


www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
1 hour ago - سخنگوی اورژانس درباره زلزله کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۰ نفر در شهرهای سرپل ذهاب وقصر شیرین مراجعه سرپایی به اورژانس داشتند.

زلزله کرمانشاه | ایران اینترنشنال


https://iranintl.com/زلزله-کرمانشاه
Translate this page
یک هفته پس از وقوع زلزله مرگ‌بار در استان کرمانشاه که به کشته شدن ۴۳۷ تن و مجروح شدن ۱۰هزار نفر انجامید، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی،... ۲۹ آبان ۱۳۹۶.

زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه - خبرگزاری تسنیم - Tasnim


https://www.tasnimnews.com/.../زلزله-کرمانشاه-زمین-لرزه-کرمانش...
Translate this page
زلزله‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر در ساعت 21:40 یکشنبه 21 آبان 96 بخش‌های گسترده‌ای از غرب کشور با مرکزیت سرپل ذهاب استانکرمانشاه را لرزاند. در این حادثه هزاران ...

 

دومین زلزله در استان کرمانشاه؛ شمار مصدومان به دست‌کم ۲۸۷ نفر رسید ...


https://fa.euronews.com › اخبار › جهان
Jul 22, 2018 - هر دو زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین روی داده‌اند و بنا بر اعلام استاندار کرمانشاه، در اثر این حوادث حدود ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری تخریب یا ...
خندوانه بازدید : 193 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (0)

این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، اهواز، ساوه و رشت نیز احساس شده است.

 

مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی این زلزله را ۶.۴ ریشتر و محل وقوع آن را استان کرمانشاه - حوالی سر پل ذهاب در عمق ۷ کیلومتری زمین اعلام کرده است.

مرکز لرزه‌نگاری آمریکا نیز از وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری در پایتخت عراق و دیگر استان‌های این کشور خبر داده است.

 

20:32: تیم‌های ارزیاب هلال احمر اعزام شدند

 

منابع محلی خساراتی به مناطق مختلف روستایی در سرپل‌ذهاب و قصر‌شیرین وارد شده است و موجب ریزش دیوار برخی منازل شده است. تیم‌های ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

 

20:44: اعزام 6 تیم امداد و نجات

 

سرپرست اورژانس کشور از اعزام 6 تیم امدادی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

تصاویر اولیه از زلزله ۶.۳ ریشتری در کرمانشاه - روزنامه دنیای اقتصاد


https://donya-e-eqtesad.com/.../3467805-تصاویر-اولیه-از-زلزله-ر...
Translate this page
1 hour ago - زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۶.۴ ریشتر در عمق ۵ کیلومتری زمین ساعت ۲۰:۰۷ در کرمانشاه رخ داد. پس از حادثه ۶ تیم ارزیاب اورژانس به مناطق زلزله زده اعزام شدند ...

زلزله کرمانشاه از پارسال تا امسال - العالم


fa.alalam.ir/news/3915426/زلزله-کرمانشاه-از-پارسال-تا-امسال
 - Translate this page
1 hour ago - کرمانشاه بعد از گذشت بیش از یک سال از حادثه زلزله ای که در آن 574 هم وطن خود را از دست دادیم، دوباره لرزید.

زلزله شدیدی استان کرمانشاه را به لرزه در آورد - رادیو فردا


https://www.radiofarda.com/a/f4...kermanshah/29619949.html
Translate this page
57 mins ago - گزارش‌های رسیده حاکی است که زلزله شدیدی به قدرت ۶.۳ درجه در مقیاس ریشتر روز یکشنبه چهارم آذر استانکرمانشاه را به لرزه در آورد.

آخرین اخبار از زلزله 6.5 ریشتری کرمانشاه - تابناک | TABNAK


https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
Translate this page
2 hours ago - به گزارش خبرگزاری‌ها، زلزله کرمانشاه در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، ...

زلزله شدیدی مناطقی از استان کرمانشاه را لرزاند - BBC News فارسی


www.bbc.com/persian/iran-46336213
Translate this page
زلزله شدیدی مناطق غربی ایران از جمله کرمانشاه را لرزانده است. مرکز این زلزله حوالی سر پل ذهاب اعلام شده است.

زمین‌لرزه ۱۳۹۶ ازگله - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


https://fa.wikipedia.org/wiki/زمین‌لرزه_۱۳۹۶_ازگله
Translate this page
در زمان رخ دادن زلزله کرمانشاه شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره به خبرگزاری مجلس گفت که خانه‌ها و تأسیسات در دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره آسیب ...
 

زلزله کرمانشاه | خبر فارسی


https://khabarfarsi.com/tags/90/زلزله_کرمانشاه
Translate this page
سه شنبه 29 آبان در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از یک زلزله 2.9 ریشتری زمین لرزه ای به بزرگای 4 رخ داد که عمق آن در 8 کیلومتری و کانون این زلزله در 19 کیلومتری ...
 

زلزله کرمانشاه را لرزاند - ایسنا


https://www.isna.ir/news/97090401417/زلزله-کرمانشاه-را-لرزاند
Translate this page
2 hours ago - زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند. به گزارش ایسنا، این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر ...

زلزله کرمانشاه - ایسنا


https://www.isna.ir/tag/زلزله+کرمانشاه
Translate this page
برپایی ۵ نمایشگاه از زلزله کرمانشاه در تهران. همزمان با ... افزایش فضای شهری کرمانشاه پس از زلزله ... هزینه کرد بیش از 10 هزار میلیاردی دولت در زلزله کرمانشاه.

زلزله کرمانشاه - مشرق نیوز


https://www.mashreghnews.ir/tag/زلزله+کرمانشاه
Translate this page
یک سال از وقوع زلزله استان کرمانشاه می‌گذرد. در طول این مدت، رسیدگی به مشکلات مردم زلزله زده از جمله ساختن شهر سرپل‌ذهاب و ۹۰۰ روستا و بهبود شرایط زندگی در این ...
 

یکسال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه ها و سیاستها


kermanshah-earthquake.atu.ac.ir/
Translate this page
تا آنجا که خاطرات ما و نسل‌های گذشته یاد می‌کند حوادثی نظیر زلزله و سیل کمابیش در بسیاری از نقاط کشور رخ داده است. در این میانزلزله کرمانشاه از جهات گوناگون با ...

محورهای همایش - یکسال پس از زلزله کرمانشاه


kermanshah-earthquake.atu.ac.ir/cnf/about?bases
Translate this page
محورهای همایش. ابعاد اجتماعی زلزله کرمانشاه. تأثیر زلزله کرمانشاه در همبستگی ملی; الگوهای مشارکت مردمی در جریان امدادرسانی; واگرایی و همگرایی اجتماعی و سیاسی در ...

جزئیات وقوع زلزله شدید در تازه آباد کرمانشاه + عکس - نمناک


namnak.com/وقوع-زلزله.p59634
Translate this page
 Rating: 4 - ‎5 votes
وقوع زلزله و جزئیات وقوع زلزله شدید در کرمانشاه و افزایش شمار تلفات زلزله در ایران و تلفات آن را در نمناک بخوانید.

نتایج برای زلزله کرمانشاه - Pars Today


parstoday.com/fa/search--زلزله+کرمانشاه
Translate this page
نتایج برای زلزله کرمانشاهزلزله 4.1 ریشتری« تازه آباد» کرمانشاه را لرزاند. آبا ۲۶, ۱۳۹۷. زمین لرزه ای به بزرگی چهار و یک دهم درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ...

آپارات - زلزله کرمانشاه زلزله


https://www.aparat.com/result/زلزله_کرمانشاه_زلزله
Translate this page
آپارات - زلزله کرمانشاه زلزله. ... بدون تعارف با امام جمعه سرپل ذهاب پیرامون زلزله کرمانشاه ... پرونده ای برای یک سالگی زلزله کرمانشاه؛ قسمت ششم: سه ساعت زیر آوار.

آخرين زمين‌لرزه‌ها - ir.ac.ut.irsc


irsc.ut.ac.ir/currentearthq.php?lang=fa
Translate this page
2018/11/25 17:21:05, ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۲۰:۵۱:۰۵, 34.34, 45.72, 6, 4.0, سرپل ذهاب, كرمانشاه *. 2018/11/25 17:09:36, ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۲۰:۳۹:۳۶, 34.36, 45.65, 10, 5.2, قصر شيرين, ...

نماینده کرمانشاه: اینجا قیامت است؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر جان‌ باختند/ ۲۵۰ - فرارو


https://fararu.com/.../نماینده-کرمانشاه-اینجا-قیامت-است-بیش-از-۱۰...
Translate this page
نماینده مردم کرمانشاه با انتقاد از مدیرات بحران در مناطق زلزله زده گفت:به روستای قلمه‌ذهاب و بیامه‌علیا هیچ کمکی نرسیده است و بیش از هزار نفر تا الان جانباختند.

حقایقی درباره زلزله کرمانشاه از زبان یک استاد دانشگاه - خبرگزاری ...


www.kurdpress.com/details.aspx?id=4784
Translate this page
سرویس کرمانشاه- استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله گفت: اگر ساختمان آسیب دیده در پی زمین لرزه اصلی وجود داشته باشد، ممکن است در پس لرزه‌ها ...

خبر فوری|اخبار زلزله کرمانشاه


https://www.khabarfoori.com/tags/37186
Translate this page
مدیر شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از وقوع ۵۵۰۰ زمین‌لرزه در کرمانشاه خبر داد و گفت: ... سالار عقیلی که به یاد درگذشتگان زلزلهدلخراش کرمانشاه در سرپل ذهاب روی ...

زلزله کرمانشاه ۹۶ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency


https://www.mehrnews.com/tag/زلزله+کرمانشاه+۹۶
Translate this page
نشست بررسی تجربیات زلزله کرمانشاه در مدیریت بحران‌های کشور با حضور رئیس سازمان اورژانس و نماینده وزیر بهداشت در زلزله کرمانشاه در خبرگزاری مهر، برگزار شد.

پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسي | گزارش های زمین لرزه های استان کرمانشاه


www.iiees.ac.ir/fa/.../گزارش-های-زمین-لرزه-های-استان-کرمانشاه/
Translate this page
زمين لرزه سرپل ذهاب با بزرگاي ۷/۳ در ساعت ۲۱/۴۸ به وقت محلي در بیست و یکم آبان ماه ۱۳۹۶ در نزديكي شهر ازگله در استانكرمانشاه واقع در شمال غرب ايران ادامه…

زلزله کرمانشاه - سر پل ذهاب از منظر اجتماعی - وزارت راه و شهرسازی


https://www.mrud.ir/.../زلزله-کرمانشاه-سر-پل-ذهاب-از-منظر-اجتماع...
Translate this page
شامگاه بیست و یکم آبان ماه سال جاری، زلزله ای مرگبار در مدت کوتاهی شرایط زندگی ساکنان شهرهای از استان کرمانشاه را دگرگون کرد، به گونه ای که از بسیاری خانه های ...

زلزله در غرب ایران )کرمانشاه و سر پل ذهاب) - IBM Cloud Video


www.ustream.tv/playlist/115021/video/109805183
 - Translate this page
 
آنچه باید درباره زلزله کرمانشاه بدانید از فیلم منتشر شده جشن تولدى كه به خاطر وقوع زلزله ناتمام ماند تا وضعیت بد مردم درغرب کشور جشن تولد و لحظه بریدن کیک ...
 

زلزله کرمانشاه | خبرگزاری ایلنا


https://www.ilna.ir/fa/tags/زلزله++کرمانشاه
Translate this page
اولین سالروز زلزله ۷٫۳ ریشتری کرمانشاه. ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۴: ... افزایش مصدومان زلزله کرمانشاه به ۲۴۱ نفر ... رئیس بخش زلزلهمرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد :.

اختصاصی/ حضور تیم منتخب 98 در مناطق زلزله زده کرمانشاه - وبسایت ...


https://90tv.ir/.../اختصاصی-حضور-تیم-منتخب-98-در-مناطق-زلزله-...
Translate this page
سایت رسمی برنامه نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار مسابقات فوتبال، نتایج زنده، جدول ها و ویدئوهای مسابقات لیگ ایران، اروپا و سایر نقاط جهان.

آموخته زلزله کرمانشاه - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز


https://www.tbzmed.ac.ir/tag/167806/آموخته-زلزله-کرمانشاه.html
Translate this page
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در کارگروه داخلی بهداشت و درمان در حوادث غیر مترقبه و پدافند غیر عامل دانشگاه پیشنهاد شد، درس آموخته شده از زلزله کرمانشاه به منظور حل ...

زلزله 6.3 ریشتری در کرمانشاه/ آمار اولیه مصدومان 40 نفر (+عکس)


www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
1 hour ago - سخنگوی اورژانس درباره زلزله کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۰ نفر در شهرهای سرپل ذهاب وقصر شیرین مراجعه سرپایی به اورژانس داشتند.

زلزله کرمانشاه | ایران اینترنشنال


https://iranintl.com/زلزله-کرمانشاه
Translate this page
یک هفته پس از وقوع زلزله مرگ‌بار در استان کرمانشاه که به کشته شدن ۴۳۷ تن و مجروح شدن ۱۰هزار نفر انجامید، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی،... ۲۹ آبان ۱۳۹۶.

زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه - خبرگزاری تسنیم - Tasnim


https://www.tasnimnews.com/.../زلزله-کرمانشاه-زمین-لرزه-کرمانش...
Translate this page
زلزله‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر در ساعت 21:40 یکشنبه 21 آبان 96 بخش‌های گسترده‌ای از غرب کشور با مرکزیت سرپل ذهاب استانکرمانشاه را لرزاند. در این حادثه هزاران ...

 

دومین زلزله در استان کرمانشاه؛ شمار مصدومان به دست‌کم ۲۸۷ نفر رسید ...


https://fa.euronews.com › اخبار › جهان
Jul 22, 2018 - هر دو زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین روی داده‌اند و بنا بر اعلام استاندار کرمانشاه، در اثر این حوادث حدود ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری تخریب یا ...
خندوانه بازدید : 355 جمعه 08 تیر 1397 نظرات (0)

حال مهدی فخیم زاده بر اثر تصادف وخیم است - فِمَنوم

https://www.femanom.com/.../تصادف-مهدی-فخیم-زاده-آیا-مهدی-فخیم...
Translate this page
17 hours ago - شاید کمتر کسی بازی درخشان «مهدی فخیم زاده» در نقش «نمکی» در فیلم «مسافران مهتاب» و یا ... تصادف مهدی فخیم زاده - آیا مهدی فخیم زاده زنده می ماند؟

بیوگرافی مهدی فخیم زاده - بیتوته

www.beytoote.com/fun/actor.../biography-mahdifakhimzadeh.html
Translate this page
مهدی فخیم زاده یک رزمی کار است و جزو خانوادهٔ بزرگ کاراته کاران ایران می باشد. ... مدت زیادی است که ذهن خود را معطوف به کار پلیسی کرده اید آیا این دلیل خاصی دارد . .... تقدیر شده برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به خاطر فیلم تاواریش – ۱۳۷۲ از ...
 

بازیگری که شایعه درگذشت اش را رد کرد - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../بازیگری-که-شایعه-درگذشت-اش-را-رد-...
Translate this page
Feb 20, 2018 - ... با تکذیب شایعه مرگش نوشت: لطفا به این حماقت‌ها توجه نکنید، من زنده، سالم و شاد هستم و همچنان مشت می‌زنم! ... او علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشته است. ... آخرین خبرها از وضعیت مهدی فخیم‌زاده در بیمارستان.
 

مهدی فخیم زاده دچار سانحه تصادف شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ...

https://www.mehrnews.com/.../مهدی-فخیم-زاده-دچار-سانحه-تصادف-ش...
Translate this page
1 day ago - عصر امروز چهارشنبه ۶ تیر ماه مهدی فخیم زاده در جاده چالوس دچار تصادف شد. ... عمومی فیلم، وی در حین فیلمبرداری صحنه های اکشن دچار سانحه شده است.

تصادف شدید «مهدی فخیم زاده» در جاده چالوس/ وی دچار آسیب جدی نشده است

www.sarpoosh.com/art-cinema/.../actors-director970401550.html
Translate this page
 Rating: 4.3 - ‎94 reviews
1 day ago - علیرضا زرین دست از تصادف شدید مهدی فخیم زاده در چاده جالوس و سر صحنه فیلمبرداری خبر دادبه گزارش.

آیا مستر بین مرده است؟ - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
Translate this page
آیا مستر بین مرده است؟ شایعه‌ای مبنی بر درگذشت مستر بین در شبکه‌های اجتماعی جهان در حال منتشر شدن است. .... آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده در بیمارستان.
 

تصادف شدید مهدی فخیم زاده در جاده چالوس/ حال او مساعد نیست/ جزییات تصادف

https://www.khabaronline.ir/detail/786465/society/events
Translate this page
1 day ago - علیرضا زرین دست از تصادف شدید مهدی فخیم زاده در چاده جالوس و در صحنه فیلمبرداری خبر داد.

تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس - ایران آنلاین

www.inn.ir/News/377491.html
Translate this page
1 day ago - ایران آنلاین-تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس : : سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو موتور سیکلت در جاده چالوس خبر داد و گفت : در این حادثه ...
Missing: مرده ‎| ‎Must include: ‎مرده

مهدی فخیم‌زاده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/مهدی_فخیم‌زاده
Translate this page
مهد
خندوانه بازدید : 239 جمعه 08 تیر 1397 نظرات (0)

تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس - ایران آنلاین

www.inn.ir/News/377491.html
Translate this page
1 day ago - ایران آنلاین-تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس : : سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو موتور سیکلت در جاده چالوس خبر داد و گفت : در این حادثه ...

مهدی فخیم زاده - نمناک

namnak.com/مهدی-فخیم-زاده.p256
Translate this page
 Rating: 4.5 - ‎489 votes
مهدی فخیم زاده متولد 1321 تهران، فارغ التحصیل ادبیات فرانسه از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران است. وی فعالیت سینمایی را سال 1351 با بازی در فیلم «تپلی» به ...
 

دلیل تصادف شدید فخیم زاده کارگردان و بازیگر مطرح سینما چه بود؟ | مجله ...

koolakmag.ir › اخبار داغ
Translate this page
1 day ago - فخیم زاده تصادف کرد , آخرین خبر از تصادف مهدی فخیم زاده, دلیل تصاف مهدی فخیم زاده چه بود, مهدی فخیم‌زاده در تصادف حین فیلمبرداری فیلمش، دچار ...

بیوگرافی مهدی فخیم زاده و همسرش + عکس خانوادگی - فتوکده

photokade.com/بیوگرافی-مهدی-فخیم-زاده/
Translate this page
Nov 3, 2017 - مهدی فخیم زاده متولد 20 تیر 1321 در تهران بازیگر و کارگردان است بیوگرافی مهدی فخیم زاده عکس مهدی فخیم زاده و همسرش + طلاق و ازدواج مجدد,همسر مهدی ...
 

تصادف شدید «مهدی فخیم زاده» در جاده چالوس/ وی دچار آسیب جدی نشده است

www.sarpoosh.com/art-cinema/.../actors-director970401550.html
Translate this page
 Rating: 4.3 - ‎94 reviews
1 day ago - علیرضا زرین دست از تصادف شدید مهدی فخیم زاده در چاده جالوس و سر صحنه فیلمبرداری خبر دادبه گزارش.

آخرین اخبار از وضعیت مهدی فخیم زاده - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../آخرین-اخبار-از-وضعیت-مهدی-فخیم...
Translate this page
9 hours ago - بهرام عطایی پزشک معالج مهدی فخیم زاده اعلام کرد که نوعی خونریزی خاص در مغز این بازیگر مشاهده شده که حجم اش زیاد نیست و امید است در ساعات یا ...

حال عمومی نامساعد مهدی فخیم زاده پس از تصادف شدید+جزئیات تصادف - الف

www.alef.ir/news/3970406180.html
Translate this page
1 day ago - عصر امروز چهارشنبه ۶ تیر ماه مهدی فخیم زاده در جاده چالوس دچار تصادف شد.

مهدی فخیم‌زاده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/مهدی_فخیم‌زاده
Translate this page
مهدی فخیم‌زاده (زاده ۱۳۲۱ در تهران) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون اهل ایران است.
 

تصادف فخیم زاده در چالوس - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/531377/تصادف-فخیم-زاده-در-چالوس
Translate this page
1 day ago - سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این تصادف دو نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان مهدی فخیم زاده بود که از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه ...

بیوگرافی مهدی فخیم زاده - ایران ناز

www.irannaz.com/biography-mehdi-fakhimzadeh.html
Translate this page
بیوگرافی مهدی فخیم زاده و مصاحبه خواندنی با او در 73 سالگی پارس ناز مهدی فخیم زاده فعالیت‌های هنری خود را با تئاتر و در سال ۱۳۴۸
خندوانه بازدید : 188 جمعه 08 تیر 1397 نظرات (0)

مهدی فخیم زاده | بیوگرافی و عکس های “مهدی فخیم زاده” - نمناک

namnak.com/مهدی-فخیم-زاده.p256
Translate this page
 Rating: 4.5 - ‎489 votes
مهدی فخیم زاده و بیوگرافی مهدی فخیم زاده و عکسهای مهدی فخیم زاده و فیلم های مهدی فخیم زاده و همسر مهدی فخیم زاده و بیوگرافی و عکسهای را درنمناک ببینید.
 

قهر ناگهانی مهدی فخیم زاده از برنامه زنده - آپارات

https://www.aparat.com/.../قهر_ناگهانی_مهدی_فخیم_زاده_از_برنامه_ز...
Nov 3, 2017
نوا فیلم ویدیو: مهدی فخیم زاده در حالی که مهمان برنامه زنده «سینما دو»بود بعد از ارتباط تلفنی با لاله اسکندری بعد از پخش آیتمی برنامه را.
 

فیلمی از «مهدی فخیم زاده» که سالهاست اجازه پخش ندارد - فیلم و انیمیشن

https://film.tebyan.net/.../فیلمی-از-مهدی-فخیم-زاده-که-سالهاست-اجازه-...
Mar 25, 2018
مهدی فخیم زاده با انتشار این ویدئو در اینستاگرامش نوشت: این فیلم را احتمالا خیلیها ندیده اند. اسم فیلم (اشباح)است. سال پنجاه ونه بکارگردانی رضا ...
 

فیلم ایرانی شتابزده - جعبه

https://jabeh.com/watch/b32e67/فیلم-ایرانی-شتابزده
Jan 16, 1996
شتابزده، نام فیلمی است با هنرمندی مهدی فخیم‌زاده، هادی اسلامی و سوسن سلیمی. این فیلم ۹۱ دقیقه‌ای، یک اثر اجتماعی است که در سال ۱۳۷۰ با کارگردانی مهدی فخیم‌زاده ...
 

حواس پرتی مهدی فخیم زاده او را کله پا کرد!/ سکانسی از فیلم آذر، شهدخت ...

plus.ir/.../حواس-پرتی-مهدی-فخیم-زاده-او-را-کله-پا-کرد-سکانسی-از-...
Jun 14, 2018
اعتراض شدیداللحن ستاره زن سینمای ایران بعد از فوت ناصر ملک مطیعی: مگر مرض دارید مصاحبه می گیرید؟/گوهر خیراندیش: از سکوتی که کردم خجالت می کشم/پسر ملک ...
 

مهدی فخیم‌زاده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/مهدی_فخیم‌زاده
Translate this page
مهدی فخیم‌زاده (زاده ۱۳۲۱ در تهران) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون اهل ایران است.
 

آیا حال مهدی فخیم زاده در بیمارستان وخیم است ؟ - مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ
Translate this page
12 hours ago - مهدی فخیم زاده در بیمارستان,عکس مهدی فخیم زاده در بیمارستان,فیلم مهدی ... زاده در بیمارستان,فوت مهدی فخیم زادهدر بیمارستان, خبر مهدی فخیم زاده در ...

عکس های جدید مهدی فخیم زاده و همسرش + بیوگرافی - پارلین

parlyn.net/mehdi-fakhimzadeh.html
Translate this page
Apr 28, 2017 - عکس های جدید و دیده نشده از مهدی فخیم زاده + بیوگرافی کامل مهدی فخیم زاده, ... دقیقا یادم هستش که ۱۰ سال داشتم که یکی از برادرانم که متاسفانه فوت ...
 

تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس - ایران آنلاین

www.inn.ir/News/377491.html
Translate this page
1 day ago - ایران آنلاین-تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس : : سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو موتور سیکلت در جاده چالوس خبر داد و گفت : در این حادثه ...

بیوگرافی مهدی فخیم زاده - ایران ناز

www.irannaz.com/biography-mehdi-fakhimzadeh.html
Translate this page
بیوگرافی مهدی فخیم زاده و مصاحبه خواندنی با او در 73 سالگی پارس ناز مهدی ... که باور کنید در هیچ کلاسی هم شرکت نکرده ام ولی می توانم سه آهنگ را با گیتارم بنوازم.
 

تماشا | آپاراتچی ٥١ با مهدی فخیم زاده | تک شو

tamasha.com/v/yEAEg
Oct 23, 2017 - Uploaded by تک شو
مهدی فخیم زاده و حرفهایی بی پرده و شفاف از اتفاقاتی كه این سالها برای فیلمها و سریالها برایش افتاده. از نمكی مسافران مهتاب تا ابن سعد سریال مختار.
 

قهر مهدی فخیم زاده در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت
Translate this page
Nov 3, 2017 - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی فخیم زاده مهمان شب گذشته مهمان برنامه زنده «سینما دو» بود که بعد از ارتباط تلفنی با لاله ...
خندوانه بازدید : 277 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

گروه تلگرام دختر پسرای تهران کرج | لینکستان

linkestan.net/listings/گروه-تلگرام-دختر-پسرای-تهران-کرج/
Translate this page
گروه تلگرام دختر پسرای تهران و کرج گروه با جنبه ها گپ دوستانه دخترونه بچه های تلگرام با ادب و با معرفت در گروه همه چیز آزاد است رعایت ادب الزامیست.
Missing: سوپر
 

لینک گروه چت تلگرام کرج | لینک یاب

linkyab.net/listing-tag/لینک-گروه-چت-تلگرام-کرج/
Translate this page
Temporary. بروزرسانی. دارای برچسب "لینک گروه چت تلگرام کرج"ریستآر اس اس ... گروه تلگرام بچه های ایران. 0.0 0 نظر ...سوپرگروه چتکده تهران و کرج. 0.0 0 نظر.
 

سوپرگروه گپ تهران و کرج | | لینک یاب

linkyab.net › لینک تلگرام › گروه تلگرام
Translate this page
لینک سوپر گروه تلگرام گپ تهران و کرج نام گروه: گپ تهران و کرج موضوع: گروه چت بچه های تهران و کرج توضیح مختصر: گروهی فقط برای چت و صحبت و گپ و.
 

لینک بهترین گروه های تلگرام - نت فیکس - خرید ممبر تلگرام

www.netfixed.ir/لینک-بهترین-گروه-های-تلگرام/
Translate this page
لینک بهترین گروه های تلگرام وستان برای سادگی عضویت لینک گروه ها کوتاه شده. ... گروه دهه شصتیهای تهران و کرج [ویژه] ..... سوپر گروه چتکده فقط چت [ویژه].
You've visited this page many times. Last visit: 9/26/17
 

لینک بهترین سوپرگروه های تلگرام + لینک گروه تلگرام + ... - لیبانو

libano.ir/لینک-بهترین-سوپرگروه-های-تلگرام/
Translate this page
Oct 3, 2017 - لینک گروهسوپر گروه کافـه شـب هـای تهــران لینک گروه ... لینک بهترین گروه های تلگرام – لینک گروه تلگرام + گروهتبلیغات تلگرام ممبر بالا ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 11/18/17
 

لینک جوین بهترین گروه ها و سوپرگروه های تلگرام - بات اینجا

blog.botinja.com/telegram-groups-join-link/
Translate this page
Nov 19, 2017 - لینک جوین سوپرگروه دوستیابی “کافه دلها”. https://telegram.me/joinchat/AAAAAEQ-3zydwDetVyJZ5w. لینک جوین سوپرگروه “تهران کرج”.
 

گروه تبلیغ آزاد دیوار آگهی تهران و کرج - مرجع شبکه های اجتماعی ایران

socialbook.ir/telegram.../گروه-تبلیغ-آزاد-دیوار-آگهی-تهران-و-کرج
Translate this page
 Rating: 3 - ‎3 votes
گروه تبلیغ آزاد دیوار آگهی تهران و کرج. قوانین در هر 24 ... برچسب ها: گروه تلگرام گروه های چت تلگرام لینک گروه تبلیغات آزاد لینکگروه های تبلیغاتی تلگرام.
خندوانه بازدید : 315 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

کلاهبرداری 85 میلیونی در پی دانلود نرم افزار صیغه یاب! - رسانه کلیک

https://click.ir › امنیت
Translate this page
Dec 20, 2017 - رسانه کلیک - رییس پلیس فتا استان یزد گفت: استفاده از اینترنت باعث شده تا کلاهبرداران سایبری از طریق نرم افزار صیغه یاب کاربران را به دام ...
 

دانلود رایگان برنامه صیغه یاب نسخه جدید - سرچ دانلود

searchdl.ir › اندروید
Translate this page
دانلود رایگان برنامه صیغه یاب نسخه جدید ، چند وقتی است که در بین مردم و سایت ها بحث راجب نرم افزاری به عنوان نرم افزار صیغه یابی است.در واقع اگر به ریشه ...

دانلود رایگان نرم افزار صیغه یاب اندروید | تلگرام سافت

telegramsoft.net/tag/دانلود-رایگان-نرم-افزار-صیغه-یاب-اندرو/
Translate this page
دانلود رایگان نرم افزار صیغه یاب اندروید. دانلود برنامه صیغه یاب نسخه جدید. دانلود برنامه همسریابی یا همان اپلیکشن صیغه یابدانلود برنامه دوست یابی و صیغه یاب.
 

دانلود نرم افزار صیغه یاب و دانلود برنامه صیغه یابی | تلگرام سافت

telegramsoft.net/download-software-concubine-finder/
Translate this page
دانلود رایگان نرم افزار صیغه یاب اندروید, دانلود برنامه صیغه یاب نسخه جدید, دانلود برنامه همسریابی یا همان اپلیکشن صیغه یابدانلود برنامه دوست یابی و صیغه یاب, ...
 

دانلود رایگان برنامه صیغه یاب - Ir2006 - فورکیا

ir2006.test.com/info2/115954/دانلود-رایگان-برنامه-صیغه-یاب/
Translate this page
Jan 10, 2017 - توجه توجه. دانلود رایگان برنامه های برتر که همه جا دارن میفروشن باور کنید به هیچ وجه تبلیغ کانال نیست. 1-دانلود برنامه صیغه یاب. 2-دانلود ...
 

دانلود MeowChat v5.0.8.1 جدیدترین نسخه نرم افزار دوستیابی برای ...

www.topinearth.ir/.../دانلود-MeowChat-v5-0-8-1-جدیدترین-نسخه-...
Translate this page
Jan 16, 2018 - دانلود MeowChat v5.0.8.1 جدیدترین نسخه نرم افزار دوستیابی برای اندروید ... دانلود رایگان MeowChat برای اندروید, MeowChat APK, دانلود برنامه ... جدیدترین گوشی ها · پربازدید ترین گوشی ها · محبوب ترین گوشی ها · گوشی یاب · هوآوی آنر · اپل ... MeowChat یک نرم افزار اندروید برای دوستیابی است ، با این نرم ...
 

دانلود نرم افزار صیغه یابی | مانیتورینگ موبایل

mobilemonitoring.ir/tag/دانلود-نرم-افزار-صیغه-یابی/
Translate this page
Aug 5, 2017 - Waplog یک نرم افزار رایگان برای چت، دوست یابی و همسریابی است. Waplog بهترین برنامه برای پیدا کردن دوستان در اطراف شما است. Waplog راحت ...
 

دانلود رایگان ورژن جدید نرم افزار شماره یاب تلفن دختر - سایت تفریحی ...

yekdost.ir › دانلود › بازی موبایل
Translate this page
Apr 29, 2015 - دانلود رایگان ورژن جدید نرم افزار شماره یاب تلفن دختر. برنامه شماره یاب جدید دختر رایگاندانلود برنامه شماره یابدختر اندروید. دانلود رایگان ورژن ...
 

نرم افزار صیغه یاب اندروید – دانلود

downloadbi.com/نرم-افزار-صیغه-یاب-اندروید/
Translate this page
Nov 17, 2016 - دانلود رایگان نرم افزار شماره یاب (دوست یابی) برای اندروید … سلام این برنامه صیغه یاب درسته یا نه این برنامه رو من از تلگرام گرفتم هر کاری میکنم ...

دانلود رایگان برنامه صیغه یاب نسخه جدید - هفتاد و پنج نیوز

75news.xyz/دانلود-رایگان-برنامه-صیغه-یاب-نسخه-جدی/
Translate this page
Mar 13, 2017 - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. – دانلود MeowChat v2.19.4 جدیدترین نسخه نرم افزار دوستیابی برای … 22 مارس …دانلود رایگان برنامه صیغه یاب همدم یاب جستجو ...
خندوانه بازدید : 696 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

شماره تلگرام دختر - Telegram: Join Group Chat

https://t.me/joinchat/AAAAAE_2vQmHF7Fc1BpHdg
Translate this page
آیدی تلگرام دختر 13 ساله،شماره تلگرام دختر 15 ساله،آیدی لاین دختر ... 15 سال،شماره ی دختر 15 ساله برای دوستی،تلگرام دختر تهرانی،tenq ir کانال تلگرام دختر خفن ... You are invited to the group لینک کانال زنان برهنه|کانال تلگرام عکس زن|کانال ...
 

شماره دختر خوشگل | شماره دوست دختر زیبا | غزلکده

https://ghazalkade.ir/threads/267/
Translate this page
Dec 15, 2017 - اعتماد به نفس پایینی دارند برای اینکه بتوانید راحت مخ یک دختر را بزنید ... فرقی نمی کنه که می خوای شماره دختر تهرانی ، شماره دختر اصفهانی ، شماره ... جدیدا الان خیلی ها دنبال شماردوست دختر در تلگرام یا شماره دختر ایرانی هستند در ...
 

شماره دخترانی که تلگرام دارند

numberbankk.loger.ir/tagged/شماره-دخترانی-که-تلگرام-دارند
Translate this page
Aug 11, 2016 - شماره دخترانی که دنبال دوست پسرند شماره دخترانی که تلگرام دارند دنبال . ... 15 . شماره ي دختر 15 ساله تهراني- سایت تفـــــــــریحی - ستاد.

شماره ي دختر جهت دوستي - بهترين هاي اينترنت

www1.monoblog.ir/posts/9/شماره-ي-دختر-جهت-دوستي
Translate this page
Feb 27, 2018 - شماره ي دختر تهران براي دوستي. www.youtube.com · خاطره +۱۸ - دوست دختر ... شماره دخترا , شمارهدختراني كه تلگرام دارند , شماره دختره , شماره دختردر ...

شماره تلفن دختران خوشگل که واتساپ و تلگرام دارند برای دوستی | جدید ...

new2018downloadh.ir/girl-mobile-number-for-friendship/
Translate this page
Dec 19, 2016 - شماره دخترانی که واتساپ دارند شماره دخترانی که قصد ازدواج دارند شماره تماس ... شماره دختران دم بخت ، ازدواج ایمنرتی ، شعر ، صیغه در تهران ، دنیای خبر ...

شماره موبایل دوست دختر داف خاله زید 09301027097 - آپارات

https://www.aparat.com/.../شماره_موبایل_دوست_دختر_داف_خاله_زی...
Translate this page
Jul 11, 2017 - مژده شماره موبایل دوست دختر داف خاله زید 09301027097 شماره موبایل دوست دختر داف خاله زید 09301027097 شماره موبایل,دوست دختر,خاله زید , مژده.
 

شماره تلفن دختر و پسر ایرانی تهرانی - پریناز

www.parinaz.net › سرگرمی › طنز
Translate this page
Nov 25, 2013 - لیست تلفن یک دختر : مامی ددی امیر “پرشیا” امیر “فرمانیه” مانی bmw مهسا جوجو عباس گلدیس عباس ایران زمین عباس عشقم مهتاب سعید خاله

ایدی تلگرام دختران عکس| موتور جستجوی یوز

https://yooz.ir/search/?q=ایدی+تلگرام+دختران+عکس&s=10
Translate this page
حراج شماره موبایل دختران و زنان ایرانی در الکامپ 90 - که ... دختران -شهرستانی.html Translate this page Nov 7, 2015 –شماره دختر های ۱۴ساله ایرانی که تلگرام دارند – عکس های خفن … ... ایدی و شماره دختران تهران – آی دی تلگرام دختر خفن :: عکس های جدید ...

از دختر ۱۵ ساله تا زن مطلقه ۴۹ ساله برای ازدواج معرفی می‌کنم - فردا

https://www.fardanews.com › سبک زندگی › جوانان
Aug 23, 2017 - وقتی که شماره می‌دهم به خانواده‌ها می‌گویم که شما بعد من را در جریان جلسه آشنایی قرار دهید. .... موقعیت‌های خاص چنین می‌گویند:«بعضی‌ها که پسر متولد هفتاد دارند، به دنبال دختر .... تنها هتل در منطقه فرشته تهران ..... سلام پریا خانم ازدواج درست اگه میخواین بکنید از راه درست وارد بشين نه از تلگرام و اينا فقط از طریق خانواده ها.
 

آموزش پیدا کردن شماره در تلگرام | ستاره

setare.com/fa/news/16772/آموزش-پیدا-کردن-شماره-در-تلگرام
Translate this page
Nov 23, 2017 - پیدا کردن شماره در تلگرام تنها در صورتی امکان پذیر است که شما ابتدا شماره ... که در پروفایل مشخص است می توانیم بفهمیم چه کسانی شماره ما را دارند.
خندوانه بازدید : 178 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

مصدومیت روزبه چشمی | بازیکن تیم ملی، بازی با اسپانیا و پرتغال را از ...

www.aftabir.com/news/article/view/2018/06/18/1897560
Translate this page
15 mins ago - مصدومیت روزبه چشمی | روزبه چشمی مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، ادامه این بازی ها را از دست داد. مصدومیت روزبه چشمی در تمرینات امروز ...

Videos

 
2:02
وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - صحنه مصدومیت شدید روزبه چشمی از ناحیه رباط صلیبی
 
نود - Mar 11, 2016
 
2:01
لحظه مصدومیت شدید روزبه چشمی | ورزش و سلامت
ورزش و سلامت
تماشا - May 6, 2017
 
4:00
وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - روزبه چشمی تحت عمل جراحی قرار گرفت
 
نود - Mar 28, 2016
 
1:24
مصدومیت شدید پادوانی و تعویض با خسروحیدری
ورزش سه
دیدستان - Feb 25, 2018
 
2:26
صحبت های چشمی در مورد بازی با مراکش (اختصاصی)
 
ویدیو ورزش سه - 2 days ago
 
24:51
وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - گفتگو با روزبه چشمی (نود 17 اسفند)
 
نود - Mar 7, 2016
 
0:43
تمرینات بدنسازی روزبه چشمی برای بازگشت به میادین
 
ویدیو ورزش سه - Sep 13, 2016
 
2:04
مصدومیت شدید مولر بازیکن هامبورگ هنگام شادی پس از گل
 
ویدیو ورزش سه - Aug 20, 2017
 
وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - گفتگو با ناظم الشریعه درباره مصدومیت کشاورز و وضعیت تیم ملی
 
نود - Feb 15, 2016
 
وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - اختصاصی/ تمرين جالب بدنسازی روزبه چشمی
 
نود - Mar 2, 2017

توضیح متهم به مصدوم کردن روزبه چشمی :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../توضیح-متهم-به-مصدوم-کردن-روزبه-چشمی
Translate this page
Mar 11, 2016 - روزبه چشمی در دیدار با پدیده دچار مصدومیت شد که در بررسی های نهایی ... در آن صحنه داور خطای روزبه چشمی را اعلام کرد و بنده نقشی در این ماجرا نداشتم.

ماجرای هکِ دروغین؛ چشمی قهر کرده بود - آی اسپورت

isport.ir › فوتبال ایران
Translate this page
Apr 7, 2018 - این اتفاق، به روزبه چشمی که اتفاقا در این فصل هر چه سرمربی آلمانی گفته انجام داده برخورد و این بازیکن طبق اخباری که خبرنگار نامه‌نیوز کسب ...

ماجرای مصدومیت ستاره آبی‌ها - اخبار تسنیم - Tasnim - خبرگزاری تسنیم

https://www.tasnimnews.com › رسانه ها › خواندنی
Translate this page
Mar 12, 2016 - با یک مصدومیت شدید لیگ پانزدهم برای "روزبه چشمی" هافبک دفاعی آبی‌ها در دقیقه 40 هفته بیست و سوم به پایان رسید. بازیکنی که طی 22 بازی ...

آخرین وضعیت مصدومیت روزبه چشمی - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../آخرین-وضعیت-مصدومیت-روزبه-چ...
Translate this page
Jan 23, 2018 - به گزارش مشرق، روزبه چشمی در تمرین روز گذشته تیم استقلال از ناحیه مچ ... از پای خود عکسبرداری کرد اما در عکس مشخص شد که مصدومیت چشمی چندان ...
Missing: ماجرای

آخرین وضعیت روزبه چشمی؛ مصدومیت بازیکن استقلال جدی به نظر نمی ...

https://www.tarafdari.com/.../آخرین-وضعیت-روزبه-چشمی؛-مصدومی...
Translate this page
Jan 23, 2018 - طرفداری- روزبه چشمی، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال امروز در تمرین این تیم شرکت نخواهد کرد.
Missing: ماجرای

روزبه چشمی مصدوم شد - افکار نیوز

https://www.afkarnews.com/بخش.../707076-روزبه-چشمی-مصدوم-شد
Translate this page
Jan 22, 2018 - روزبه چشمی مصدوم شد ... روزبه چشمی بازیکن ملی پوش و تاثیر گذار استقلال به دلیل مصدومیت در ... ماجرای کتک خوردن یک فقیه برجسته از همسرش.
خندوانه بازدید : 174 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

فیلم و عکسهای اعدام محمد ثلاث + زمان قصاص محمد ثلاث - حرف تازه

harfetaze.com › اخبار › اخبار حوادث
Translate this page
12 hours ago - اعدام محمد ثلاث : وکیل مدافع محمد ثلاث راننده اتوبوس محکوم به قتل عمد سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران تهران از استیذان (اجازه اجرا) حکم ...

اعلام حکم اعدام محمد ثلاث توسط دادگاه - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=qDjm9sepMEk
Mar 19, 2018 - Uploaded by Iran International ايران اينترنشنال
محمد ثلاث ، یکی از دراویش گنابادیِ متهم به قتل سه مامور نیروی انتظامی در درگیری خیابان پاسداران به قصاص محکوم شد. این حکم را امروز شعبه نهم ...
 

ضرب العجل اجرای حکم محمد ثلاث و زوایای تاریک و پنهان مافیای قوه ...

https://www.youtube.com/watch?v=yk2ZmQhIsnc
24 mins ago - Uploaded by آفتاب خیزان
دادستانی تهرانی صبح دوشنبه ۲۸ خرداد، اعلام کرد حکم اعدام محمد ثلاث، درویش گنابادی اجرا شده‌است. آقایثلاث متهم بود سه مامور پلیس را در جریان درگیری با دروایش... ... Notice. Age-restricted ...
 

فیلم کامل اعدام محمدرضا ثلاث - دیدستان

https://www.didestan.com/video/a74vp2EV
3 hours ago
فیلم کامل اعدام محمدرضا ثلاث. ۱ بازدید. منتشر شده در ... https://www.didestan.com/video/a74vp2EV ... اعتراف محمد ثلاث به زیر گرفتن ماموران ناجا.
 

جلاد خیابان پاسداران محمد ثلاث اعدام شد - دیدستان

https://www.didestan.com/video/4GoeOMl8
5 hours ago
گفتن محمد ثلاث بیگناهه ،گفتن زیر شکنجه اعتراف کرده، گفتن راننده اتوبوس اون نبوده ... داعشی دارن اعتراف میکنن که محمد ثلاث راننده وبوده و با افتخار میگن ۵۰ نفر رو له کرد اعدام ...
 

محمد ثلاث اعدام شد - BBC News فارسی - BBC.com

www.bbc.com/persian/iran-44517462
Translate this page
6 hours ago - دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر داده حکم قصاص محمد ثلاث، یکی از دراویش گنابادی نعمت‌اللهی که به اتهام قتل سه نفر به اعدام محکوم شده بود، صبح ...

محمد ثلاث فردا اعدام می‌شود؟ - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/detail/784287/society/judiciary
Translate this page
17 hours ago - ایرنا نوشت: وکیل مدافع محمد ثلاث راننده اتوبوس محکوم به قتل عمد سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران تهران از استیذان (اجازه اجرا) حکم ...

گفتگو با «محمد ثلاث»، راننده قاتل اتوبوس دراویش - آپارات

https://www.aparat.com/.../گفتگو_با_%26laquo%3Bمحمد_ثلاث%...
Translate this page
Feb 20, 2018 - مجله اینترنتی برترین ها گفت وگو با «محمد ثلاث» راننده قاتل اتوبوس دراویش که ۳ تن از افسران ... پراید هم هر سال 40000 آدم میکشه اونم اعدام کنید.
 

حکم قصاص محمد ثلاث تأیید شد - آپارات

https://www.aparat.com/v/SbaR5/حکم_قصاص_محمد_ثلاث_تأیید_شد
Apr 25, 2018
یا مهدی(عج) ویدئوهای کانال یامهدی عج در تلگرام و ایتا به آدرس @Yamahdi1265 حکم قصاص محمد ثلاث تأیید شد دراویش داعشی , اعدام , قوه قضائیه , یا ...
 

وکیل مدافع محمد ثلاث: موکلم بیگناه است - Manoto News

https://www.manoto.news/news/newsvideos/nnhyea/news31850
17 hours ago
زینب طاهری وکیل مدافع محمد ثلاث با انتشار اسناد و جزئیات پرونده قضایی موکلش، موارد تکان دهنده ایی از نحوه برخورد با این متهم محکوم به اعدام که از ...
 

فیلم/ اعتراف محمد ثلاث به قتل سه نفر/ راننده جنایتکار اعدام شد

https://www.farsnews.com/media/.../اعتراف-محمد-ثلاث-به-قتل-3-ن...
Translate this page
16 hours ago - محمدرضا ثلاث سال گذشته در غائله خیابان پاسداران در اقدامی وحشتناک سه تن از ماموران نیروی انتظامی را با اتوبوس زیر گرفت.

محمد ثلاث٬ درویش گنابادی متهم به قتل٬ به اعدام محکوم شد - رادیو فردا

https://www.radiofarda.com/a/f4_mohammad.../29109055.html
Translate this page
Mar 19, 2018 - قاضی دادگاه رسیدگی به موضوع کشته شدن سه مأمور پلیس در ایران٬ برای محمد ثلاث، از دراویش گنابادی و متهم این پرونده حکم اعدام صادر کرد. خبرگزاری ...
خندوانه بازدید : 302 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

آپارات - اعدام قاتل بنیتا

https://www.aparat.com/result/اعدام_قاتل_بنیتا
Translate this page
آپارات - اعدام قاتل بنیتا. ... حکم اعدام قاتل بنیتا تایید شد · بروز ویدیو. 4,742 بازدید. -. 6 ماه پیش. سرویس اشتراک ویدیو. در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را ...
 

آپارات - قاتل بنیتا

https://www.aparat.com/result/_قاتل_بنیتا_
Translate this page
آپارات - قاتل بنیتا. ... حکم اعدام قاتل بنیتا تایید شد · بروز ویدیو ... تایید حکم قصاص قاتل اتنا / محاکمه قاتلین بنیتا در دادگاه علنی / بخش خبری 20:30.

فیلم و عکسهای اعدام قاتل بنیتا | صبح امروز قاتل بنیتا قصاص شد

harfetaze.com › اخبار › اخبار حوادث
Translate this page
اعدام قاتل بنیتا : متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا یک گام دیگر به قصاص نزدیک شد و قرار است حکم قصاص وی در ملأعام به اجرا دربیاید.دادگاه در نهایت متهم ردیف.
 

فیلم کامل اعدام قاتل آتنا اصلانی امروز صبح - سرپوش

www.sarpoosh.com/video...videoclips/athenaaslani-execution-slayer9...
Sep 20, 2017
فیلم آتنا اصلانی،فیلم اعدام،فیلم قاتل آتنا,فیلم کامل اعدام قاتل آتنا اصلانی،فیلم اعدام قاتل آتنا اصلانی,فیلم قاتل آتنا اصلانی.
 

پدر قاتل بنیتا: پسرم را اعدام نکنید - فرارو

https://fararu.com/fa/news/.../پدر-قاتل-بنیتا-پسرم-را-اعدام-نکنی...
Translate this page
Feb 24, 2018 - تفاضل دیه مانعی برای اعدام محمد است. .... تصاویر/ ماجرای تاثیرگذارترین خودسوزی تاریخ ... برچسب ها: قاتل بنیتامحمد قصاص اعدام در ملاعام.

اعدام قاتل بنیتا در ملأ‌عام +عکس

https://www.fardanews.com › جامعه › حقوق و قضایی
Translate this page
Feb 17, 2018 - پرونده بنیتا برای پرداخت تفاضل دیه از بیت‌المال و اجازه اجرای حکم در ملأ‌عام به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شد.
 

چگونگی اعدام قاتل بنیتا اعلام شد - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../چگونگی-اعدام-قاتل-بنیتا-اعلام-ش...
Translate this page
Feb 16, 2018 - قرار است پرونده قاتل بنیتا برای پرداخت تفاضل دیه و گرفتن استیذان از طریق دادستانی به دفتر رئیس قوه‌قضائیه فرستاده شود و متهم ردیف اول ...
 

صحنه های از اعدام قاتل بنیتا - دیدستان

https://www.didestan.com/video/J7n1XZg8
Nov 23, 2017 - Uploaded by دیگه چه خبر
بالاخره سرنوشت قاتل بنیتا ، دختر خردسال بیگناهی که کشته شد، به کجا رسید ، و مردم همصدا با خانواده بنیتامیشوند...
 

آینت | اعدام قاتل اهورا ( اولین کلیپ )

www.inet.ir/v/NgL3pQ/اعدام+قاتل+اهورا+%28+اولین+کلیپ+%29
Nov 18, 2017
هجوم مردم به ماشین حامل قاتل اهورا- اعدام قاتل اهورا · کیومرث حاجی زاده. ۱۴۳۹ بازدید. اعدام قاتل اهورا-هجوم مردم به ماشین حامل قاتل اهورا, ۰۱:۱۲. play اعدام قاتل اهورا-هجوم مردم ...
 

جام جم آنلاین - اعدام قاتل بنیتا در ملأ‌عام +عکس

jamejamonline.ir/bhrutmqr
Translate this page
Feb 17, 2018 - به گزارش جام‌جم، 29 تیر امسال کودک هشت ماهه‌ای به نام بنیتا در حالی که سوار خودروی پدرش در محله مشیریه تهران بود، از سوی سارقی ربوده شد. هشت روز از ...

انتقادها از اعدام 'قاتل قوی‌ترین مرد ایران' - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=a9VRNRMOiw4
Aug 15, 2015 - Uploaded by BBC Persian
هزاران نفر از مردم کرج بامداد امروز شاهد اعدام نوجوانی بودند که جرمش قتل قوی ترین مرد ایران بود. گزارش از: ... Comments are disabled for this video.
 

اخبار اعدام قاتل بنیتا - آفتاب

www.aftabir.com/news/article/tag/tag/+اعدام+قاتل+بنیتا
Translate this page
قاتل بنیتا به زودی اعدام می شود + عکس | جلسه صلح و سازش برای جلب رضایت پدر و مادر بنیتای 8 ماهه درحالی برگزار شد که پدر متهم ردیف اول پرونده برای پرداخت دیه ...

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 448
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 5,245
  • بازدید سال : 29,971
  • بازدید کلی : 1,912,302
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی