loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 317 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (1)

بیژن بنفشه خواه یکی از کمدین های مسابقه خنداننده برتر بود که از این رقابت ها جا ماند، او شب گذشته در برنامه خندوانه از حاشیه های حضورش در این مسابقه گفت. 

 این بازیگر پیش از اجرای استندآپ کمدی گفت: «مسابقه برگزار شد و من با اختلاف فاحشی باختم. امیدوارم در مراحل بالاتر حتما یکی از خانم ها حضور داشته باشد.»

بیژن بنفشه خواه در خندوانه

او افزود: «بعد از اجرای استندآپ کمدی بعضی از دوستان گله کرده بودند که چرا شوهر خاله ام را به سخره گرفتم، باید بگویم که این اتفاق ها واقعی بودند ولی هیچ کدام شان ربطی به شوهر خاله یا دخترخاله ام نداشت. در واقع من این اتفاقات را از منابع گوناگون جمع کرده و در قالب شوهر خاله ام آنها را تعریف کردم.»

بنفشه خواه همچنان گفت: «عده ای هم گفتند که در این صورت تو دروغ گفته ای که باید بگویم اینجا برنامه مستند نیست. به هر حال ما از خلاقیت و تخیل خود استفاده می کنیم و یک نمایش را اجرا می کنیم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فیزیکباز در تاریخ 1394/06/19 و 11:08 دقیقه ارسال شده است


من مدیر سایت فیزیکباز هستم یک پیشنهاد دارم: پیشنهاد ما این است که بنر ما را در سایتتان قرار دهیم و ما هم شما تبلیغ متنی کنیم امیدوارم جوابت اره باشه بیا سایتم اگه موافقی
پاسخ : سلام خدمت شما

ما نظرمان منفی است و به تبادل بنر و لینک هم نیاز نداریم

با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 902
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 38,481
  • بازدید کلی : 1,920,812
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی