loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 359 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (1)

فال روزانه سه شنبه 14 مهر 1394

فال روزانه سه شنبه 14 مهر 1394

فروردین

در نیمه ی دوم روز سعی کنید کمتر حرف بزنید و بیشتر فکر کنید. اگر مجبور شدید که حرف بزنید هم به این نکته توجه داشته باشید. شاید باید روی مسایل جدی فکر کنید و برای مقابله با بعضی سختی ها برنامه ریزی کنید. نباید امروز برای ابراز عشق خود، خلاقیت ادبی یا رفتن به یک سفر تفریحی انتخاب کنید.

اردیبهشت

نباید ساعات عصر را برای مکالمات محرمانه انتخاب کنید- در این زمان هم سخن شما نمی تواند کاملا با شما صادق باشد. حتی توصیه هم نمی شود که امشب در مورد روابط خود با همسرتان بحث کنید. احتمالا همین الان هم او نظر شما را می داند.

خرداد

امروز صبح سبک بار و شاد خواهید بود. ولی برعکس هنگام عصر ممکن است با دو دردسر روبه رو شوید. شاید سلامتی، کارهای اعضای خانواده یا رفتار موجودی دیگر نگرانتان کند.

تیر

در انتهای روز افکار شما روی روابط مهمی چون ارتباط با بچه هایتان یا ملاقات با معشوقه تان متمرکز شود. در این زمان ارتباطات از یک سناریوی سخت پیروی می کند که هیچ کس نمی تواند آنرا تغییر دهد. ممکن است شرایط یا مردم شما را نشان دادن عشق ملایمتان باز دارند.

مرداد

امروز صبح وقت هوا خوری و انجام کارهای شخصی است. شاید تسلیم وسوسه ی ترک خانه یا رفتن به یک مسافرت شوید. بعدازظهر هم تغییرات جدی تری پیش خواهد آمد. دردسرها یا مسایل خانواده در مورد اسناد هم ممکن است پیش بیایند.

شهریور

نیمه ی دوم روز آزمونی برای بلوغ و مسئولیت شناسی شما خواهد بود. از محکم بودن در مواضع خود نترسید. شاید با یکی از اقوام مسن تر، برادر و خواهر یا همسایه ی خود مکالمه ای جدی پیدا کنید. همچنین ممکن است یک مکاتبه ی رسمی دریافت کنید که باعث می شود بایستید و کمی بیندیشید.

مهر

امروز را با احساس لذت بخش آزادی شروع خواهید کرد. شاید پر از انرژی و اشتیاق باشید. نیمه ی دوم روز باعث می شود درمورد شرایط مالی اخیر خود کمی فکر کنید (خریدها، مخارج، بدهی ها، برنامه های مالی و غیره).

آبان:

امروز شما می‌توانید بیش از اندازه قوی باشید تا جایی که کاملاً بر جاه طلبی و آرزوهای خود اصرار می‌کنید. اما شاید شما تا موقعی که سرتان به سنگ نخورد متوجه نشوید که رویاها و آروزهای شما به کارهای افراد دیگر هم بستگی دارد!! سعی نکنید با قدرتمند کردن آنها بر این موانع غلبه کنید. در عوض به چیزهایی که باید بیاموزید فکر کنید و بعد ببینید که موانع چگونه از سر راهتان کنار می‌روند.

آذر:

شاید شما متوجه نشده باشید که دور و برتان چه اتفاقی افتاده است، چرا که به دلیل فشارهای کاری در وادی دیگری سیر می‌کنید. تصور اینکه کائنات برای شما حامل پیام‌هایی هستند شاید فکر احمقانه‌ای به نظر برسد، اما حتی اگر کاملاً آن را باور ندارید باز هم بهش فکر کنید. هم اکنون بهتر است به جایی اینکه خود را به نتیجه‌ای خاص محدود کنید تمان امکانات و راه‌ها را بررسی کنید.

دی:

شما امروز احساس می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌کند.

بهمن:

امروز کسی به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید کرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.

اسفند:

هم اکنون شما می‌دانید که چه می‌خواهید و تا موقعی که کارهایتان شما را به اهدافتان برسانند از خدا می‌خواهید بهتان صبر و شکیبایی بدهد. اما اگر ببینید در بخشی از کارتان با شکست مواجه شده‌اید این عقب گرد باعث ناامیدی‌تان می‌شود. شما باید نصیحت‌های سازنده را گوش کنید. اگر شما بدانید در اینجور مواقع برای پیشرفتتان چه کاری باید انجام دهید می‌توانید بر ناامیدی غلبه کرده و دوباره تلاش کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alipazooki در تاریخ 1394/07/13 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

از سایت شما دیدن کردیم ، مطالب بسیار مفیدبود فیض بردیم خسته نباشید...
رفقا خواهشا به من سربزنید........ http://www.laatchat.com...موخلص همه با معرفتاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : با تشکر از شما

چشم اگر وقت شد حتما سر میزنیم به سایتتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 4,692
  • بازدید سال : 29,418
  • بازدید کلی : 1,911,749
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی