loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 299 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود مداحی حاج سید مهدی میرداماد شب دوم محرم 94

دانلود مراسم عزاداری شب ۲ محرم الحرام سال ۹۴ با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

 

مداحی: حاج سید مهدی میرداماد | شب دوم محرم الحرام ۱۴۳۷ | پنج شنبه ۹۴/۷/۲۳


 حاج مهدی میرداماد-هر جا که می گویم حسین آنجا بهشت است (مناجات)

 

 حاج مهدی میرداماد-یاران من آماده ایثار باشید (روضه)

 

 حاج مهدی میرداماد-ای یار من ای یار من خورده گره در کار من (زمینه)

 

 حاج مهدی میرداماد-ما با همین پرچم روز محشر دور تو میگردیم (نوحه)

 

 حاج مهدی میرداماد-آروم آروم از سینه صحرا داره میرسه (واحد)

 

 حاج مهدی میرداماد-باذن مولانا امیرالمومنین فنحن زوار الحسین (واحد)

 حاج مهدی میرداماد-کربلا آغوش جان باز کن که جانان آمده (دودمه)

 

 حاج مهدی میرداماد-باذن الله و باذن رسول الله و باذن ولی الله (شور)

 

 حاج مهدی میرداماد-بابا بی تو دلم آروم نداره (روضه) – حضرت رقیه (س)

 

 دریافت مراسم در یک فایل (Zip)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 3,259
  • بازدید سال : 27,985
  • بازدید کلی : 1,910,316
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی