loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 276 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

بگذار مــردم هرچه دلشـــان مــﮯخواهد بگویند!

مــَن فقط، از تــو مـﮯ گویــَم…

کـلـمـات را مـثل ِ گـلـبـرگ زیـر پـای تـو مـی‌ریـزم

کـه راه گـم نـکـنـی و بـر کـاغـذم بـمـانـی

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

قندان خانه را پُر کردم از حرفهایت

تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم

هوس فنجانی دیگر کرده ام ؛

کمی بیشتر بمان !

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

تو که گفتی:

نقاش نیستی

پس چرا به تو فکر می کنم،

دنیایم

رنگـــــــــی می شود

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

عشق یعنی:

اینکه وقتی میخوای برسونیش،

رادیو پیام رو روشن کنی

ببینی کدوم مسیر شلوغ و پر ترافیک تره . . .

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

گـآهـے وقـتـآ مجبـورـے احمـق بـآشـے

روـے ِ ڪـآغـב مینویسمـ

בستهـآـے ِ تـو

و روـے ِ آטּ בسـت میڪشمـ…

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …

تو فقط برای منی !

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

دل بستــــه ام به پاییـــز…

شــــاید…

دوبــــاره…

ســـرِ مهــــر بیاییــــی…

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

مثل عکاســی ماهر نگاهت میکنم…

از نزدیک ترین زاویه ممکن،

و سرت را دقیقا” رو به رویم نگه می دارم

خورشید را روی صورتت پخش می کنــم

و در ذهنم

از امروز تو عکس می گیرم،

برای روزهایی که نیستی…!

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

جایی نوشته بود:

“نیکوتین، اعتیاد آور ترین است”

تو هنوز ناشناخته مانده ای!

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

شعر را دوست دارم

که می‌تواند زمان را نگه دارد

و تو را کنار من

بی‌آنکه پیرت کنم

و سنگینی کنم بر شانه‌ات

گاهی

به من فکر کن

مثل دستی ناشناس

در بریده ای از عکسی قدیمی

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

خنکای یک عصر بهاری …

کنار شاه بوته یاسی وحشی …

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد

و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …

لطفا به خیالم بیا !

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم…

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

چه با قاطعیت حکم میدهی که

“حواست رو جمع کن”

و من میمانم که چطور جمعش کنم

وقتی تمامش پیش توست !

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

نگاهم کن

میخواهم چشم هایم را به چشم هایت بدوزم !

میخواهم به این دنیا نشان دهم که

عاشق ترین خیاط منم . . .

***

اس ام اس عاشقانه مرداد ۹۴

sms love Mordad  94

***

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 762
  • بازدید ماه : 762
  • بازدید سال : 38,341
  • بازدید کلی : 1,920,672
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی