loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 459 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (2)

بنیان گذار دانشگاه صنعتی شریف و نخستین دکتر ریاضی دان ایرانی کیست؟


۱- پروفسور حسابی


۲- دکتر محمد علی مجتهدی گیلانی


پاسخ: دکتر محمدعلی مجتهدی گیلانی ( ۱ مهر ۱۲۸۷، لاهیجان – ۱۰ تیر ۱۳۷۶ ،نیس) استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران و رئیس دبیرستان البرز بود. او دانشگاه صنعتی شریف را بنیان نهاد. فارغ‌التحصیلان این دو موسسه حجم زیادی از نخبگان اقتصادی، سیاسی فرهنگی ایران را تشکیل می‌دهند.بنابراین گزینه ۲ صحیح است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهنام در تاریخ 1394/05/27 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه موافق با تبادل لینک هستید منو با اسم دانلود آهنگ جدید لینک کنید , و به من خبر بدید تا لینکتون کنم.
من تازه کارمو شروع کردم و قبلا مدیر چند تا سایت و وبلاگ بزرگ بودم و به خوبی با سئو آشنا هستم و یک ماهه این سایتمو بالا خواهم کشید البته با لطف شما.
پاسخ : سلام خدمت شما

در حال حاضر تبادل لینک نمیکنیم

با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 4,722
  • بازدید سال : 29,448
  • بازدید کلی : 1,911,779
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی