loading...
خندوانه
آخرین ارسال های انجمن
خندوانه بازدید : 321 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

فال روزانه پنجشنبه 22 مرداد 1394

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین فروردین

اگر وقت آزاد داشته باشید میتوانید از یک سرگرمی مورد علاقه تان لذت ببرید. شاید یکی از دوستان را مجبور کنید با شما همیاری کند. فردی مشتاق هستید و رفتار خوبی دارید که البته آشکارا این رفتار مشاهده میشود و باعث تحسین دیگران میگردد . سعی کنید از انرژی بی حد و حسابتان گاهی استفاده کنید، وگرنه امشب از شدت خستگی بیمار خواهید شد.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین اردیبهشت

شما توانایی این را دارید كه در سرمایه گذاری‌های بزرگ پول خرج كنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه‌های خود ا چك كرده باشید، ولی به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یك پروژه جدید كنید. اما شاید شما به اندازه‌ای كه خودتان فكر می‌كنید زمان كافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید كه نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین خرداد

 شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان كامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی كنید، این اطمینان شما كم كم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشكلاتی در محل كارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشكل پیدا كنید. فكر نكنید كه می‌توانید با توجیه كردن كارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نكنید. مقابله با این مشكل را به بعد موكول كنید و فقط دردسر درست نكنید.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین تیر

 شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا كه زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیتهای حرفه‌ای خود امتناع كنید. بنابراین ,باید كارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین مرداد

مسئولیتهای زیادی روی شانه‌های شما سنگینی می‌كند و در عین حال شما به كمی استراحت نیاز دارید. متاسفانه شما در روز اصلاً وقت كافی برای استراحت كردن پیدا نمی‌كنید، برای اینكه بین نیازهای شخصی و كارهایی كه باید در محل كار انجام دهید گرفتار شده‌اید. به جای اینكه تلاش كنید این تفاوتها را از بین ببرید، سعی كنید به آرامش برسید تا میزان استرسهایتان نیز كاهش پیدا كند.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین شهریور

 با وجود اینكه امروز شما كار زیادی برای انجام دادن ندارید، برنامه ریزی كردن برای كارهای هفته آینده ایده خیلی خوبی است، اما با وجود تاكیدات بیشتر بر روی اهداف بلند مدت، شما بیشتر سعی می‌كنید برای آینده‌های دورتر خود برنامه ریزی كنید. درحال حاضر تعادل بر قرار كردن بین وظایف روزانه و كارهایی كه می‌خواهید در آینده انجام دهید مهم ترین كار است.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین مهر

 شما در عین حال كه در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یك راهنمای شجاع را بازی می‌كنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان كاری كه به نفع همه باشد كافی نیست، چراكه برای اینكه بتوانید برای انجام دادن كارهایی كه دوستشان دارید دواطلب شوید به پول هم نیاز دارید. فقط نباید كارهایتان را به گردن دیگران بیندازید. وقتی شما كنترل خود را از دست می‌دهید آنها كاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌كنند. كمتر به ظاهر خود توجه كنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از كمك افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده كنید.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین آبان

 امروز وقت گذرانی كردن با دوستانتان چیزی است كه شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. اطراف شما از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین آذر

 امروز ممكن است دوستان و همكارانتان از شما توقع كار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی‌تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف كند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما كمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه كسی بزنید و او را ناامید كنید بهتر از این است كه در آخر كار با یك سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین دی

 هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است. اگر بتوانی روحیه و خصوصیات همكاران خود را بهتر بشناسی در كارها موفق‌تر خواهی بود شناخت متقابل به تفاهم و همكاری جدیتر و فعال منجر خواهد شد.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین بهمن

امروز شما موقعیت خوبی دارید، موقعیتی كه باعث می‌شود در جامعه خلاق و سازنده ظاهر شوید. به جای اینكه هرچه در دلتان دارید را افشا كرده و بر زبان بیاورید، به خاطر اینكه دیگران برای كار شما ارزش بیشتری قائل شوند كمی ‌خویشتن داری پیشه كنید. منطقی بودن بیشتر از احساسی برخورد كردن برایتان مفید خواهد بود.

فال روزانه شنبه 31 مرداد 1394 متولدین اسفند

 با شخصی در مورد یك موضوع مشترك مشورت می‌كنید و به او نمی‌گویید كه دقیقا چه احساسی دارید. یكی از نزدیكان یا دوستان سعی می‌كند شما را متقاعد كند و اگر نظر خودتان را به راحتی بیان نكنید آن وقت مجبور هستید كاری را قبول كنید كه دوستش ندارید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 4,828
  • بازدید سال : 29,554
  • بازدید کلی : 1,911,885
  • بخش ویژه دانلود سریال


     

     
    قسمت 17 بزودی
     


       قسمت 118 بزودی